Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت HP امروز دو لپ تاپ را با پردازنده‌های سری جدید Ryzen 4000 AMD رونمایی کرد. این دو دستگاه، یعنی HP ProBook 445 G7 و HP ProBook 455 G7، اولین لپ‌تاپ‌های سازمانی هستند که پردازنده‌های جدید AMD را از آن خود می‌کنند.

این لپ‌تاپ‌ها که در اواخر ماه آوریل به فروش خواهند رسید، بخشی از ترکیب لپ‌تاپ‌های تجاری HP هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بدان معناست که شامل نرم افزار‌های امنیتی از جمله HP DriveLock، Sure Click، BIOSphere Gen 5، Client Security Gen 5 و Sure Sense می‌شوند. اما مهم‌تر از همه این موارد، پردازنده‌های AMD Ryzen 4000 جدید درون آن‌ها است.

مشخصات لپ‌تاپ HP ProBook 445 G7

این دستگاه عضو جوان لپ‌تاپ‌های به روز شده HP ProBook 445 G7 است که از نمایشگر ۱۴.۱ اینچی ضد تابش نور و روشنایی تا ۴۰۰ نیت بهره می‌برد. نمای بیرونی یک طرح آلومینیومی است که انتظار شما از یک لپ تاپ تجاری را برآورده می‌کند.

در داخل دستگاه ما گزینه‌های بسیار خوبی داریم. برای پردازنده AMD Ryzen 4000 وجود دارد که بسته به نیاز شما با Ryzen 3 4300 APU ،Ryzen 5 4500U یا Ryzen 7 4700U همراهی می‌شود. البته پردازنده‌های گرافیکی Radeon Vega یکپارچه نیز در این دستگاه داریم.

گزینه‌های پایه شامل ۸ گیگابایت رم DDR4-3200SDRAM می‌شود که حداکثر تنها تا ۱۶ گیگابایت بالا می‌رود، اما با توجه به مورد استفاده درنظرگرفته شده، خیلی تعجب آور نیست. گزینه‌های ذخیره سازی شامل ۵۰۰ گیگابایت یا ۱ ترابایت SATA HDD یا حداکثر 512 گیگابایت PCIe NVMe M.1 SSD است. گزینه‌های بی سیم دستگاه با پشتیبانی از Wi-Fi 6 و بلوتوث ۵ کامل می‌شود.

همچنین این دستگاه دارای دو یو‌اس‌بی ۳.۱ تایپ-A، یک یو‌اس‌بی ۳.۱ تایپ-C، یک یو‌اس‌بی ۲.۲ تایپ-A، یک هدفون / میکروفن کوچک موسیقی، اترنت RJ45، HDMI ۱.۴ و پاور AC هستند. باتری آن نیز دارای ماندگاری برای تمام روز است.

با اندازه ۱۲.۷۶ در ۹.۳۶ در ۰.۱۷ اینچ و وزن ۳.۵۳ پوند، HP ProBook 445 G7 در رده لپ‌تاپ‌های ultralight قرار نمی‌گیرد، اما کیف شما را نیز بیش از حد سنگین نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: آمار فروش‌ گوشی‌های هوشمند در هند اعلام شد 

مشخصات لپ‎‌تاپ HP ProBook 455 G7

در نسخه بالاتر این لپ‌تاپ یعنی HP ProBook 455 G7 در واقع چیز‌های چشمگیری تغییر نمی‌کند. در حقیقت، تنها ویژگی‌های برجسته، نمایشگر ۱۵.۶ اینچی ضد تابش نور و افزایش اندازه و وزن مورد انتظار است. اندازه این دستگاه ۱۴.۳۷ در ۱۰.۰۰ در ۰.۷۵ اینچ و وزن آن ۴.۴۱ پوند است. بقیه مشخصات، از جمله اندازه باتری، یکسان هستند؛ بنابراین سوالی که در ذهن ما شکل می‌گیرد این است که آیا اضافه شدن یک پوند بیشتر به وزن دستگاه به خاطر اندازه صفحه بیشتر منطقی است؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت hp لپ تاپ جدید پردازنده رایانه لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع ۴۰۰۰ درخت هیرکانی توسط شرکت فرزند آیت‌الله علم‌الهدی؟ | پاسخ فوری ماجد علم‌الهدی به ادعای یک رسانه ضد ایرانی

به گزارش همشهری آنلاین در تازه ترین شایعات رسانه های ضدایرانی، این بار رسانه انگلیسی «ایندیپندیت فارسی» در مطلبی که از آن به عنوان خبر اختصاصی نام برده، مدعی شد ماجد علم الهدی فرزند آیت الله علم الهدی امام جمعه شهر مقدس مشهد، سهامدار عمده شرکت هلدینگ گردشگری جوانمرد است که ۴ هزار درخت هیرکانی را نابود کرده.


این درحالی است که استعلام نام وی در بین سایت های رسمی چنین موضوعی را ثابت نمی کند.
همچنین وی درباره ارتباطش با هلدینگ گردشگری جوانمرد گفت: من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.


وی افزود: تاکنون به هیچ یک از زیر مجموعه های گردشگری این هلدینگ نرفتم و شخصا سرمایه ای برای سرمایه گذاری در این زمینه ندارم.
البته شایعات پیرامون ماجد علم الهدی به این مورد محدود نمی شود، در چند سال گذشته بارها شایعه دستگیری وی در امارات به جرم قاچاق سکه یا حتی اسلحه منتشر کردند.


شایعه ای که همان زمان خبرگزاری فارس بعد از بررسی موضوع آن را تکذیب کرد.

کد خبر 841004 برچسب‌ها خبر ویژه سید احمد علم الهدی

دیگر خبرها

  • قطع ۴۰۰۰ درخت هیرکانی توسط شرکت فرزند آیت‌الله علم‌الهدی؟ | پاسخ فوری ماجد علم‌الهدی به ادعای یک رسانه ضد ایرانی
  • جهش تولید خودروهای تجاری
  • واکنش فرزند علم‌الهدی به اتهامات اقتصادی و ماجرای قطع 4000 درخت هیرکانی + عکس
  • انجام روزانه ۴۰۰۰ متر مکعب ترانشه‌برداری در جاده جدید سرخس
  • تولید دستگاه همودیالیز برای اولین بار در غرب آسیا توسط فناوران ایرانی
  • نخستین جت پهن پیکر چینی در راه است!
  • رشد ۲ رقمی تولید خودرو ایران/ جهش تولید خودروهای تجاری
  • پذیرش ۴۰۰۰ نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • ویژگی‌ها و قابلیت‌های پردازنده‌های جدید اینتل
  • پردازنده‌های جدید اینتل چه قابلیت‌هایی دارند؟