Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@21:16:18 GMT

واکنش بازیکن پرسپولیس به حادثه ناوچه کنارک+تصویر

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۰۳۹۷

واکنش بازیکن پرسپولیس به حادثه ناوچه کنارک+تصویر

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار پیامی در فضای مجازی به حادثه شب گذشته ناوچه کنارک ارتش جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد انصاری، مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار پیامی در فضای مجازی  به حادثه شب گذشته ناوچه کنارک ارتش جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس محمد انصاری ناوچه کنارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اقتدار ارتش در کرمان+ تصاویر

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان در مراسم بزرگداشت سالروز ارتش جمهودی اسلامی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: این بزرگ ترین حرکت تاریخی نیرو‌های مسلح و سپاه بود و  این عملیات نشان داد، جبهه مقاومت و مردم مسلمان طرفدار جدی جمهوری اسلامی در مقابله با استکبار جهانی و دفاع از ارزش‌ها هستند و این پیروزی بزرگی برای نظام در منطقه است. 

وی با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق به دنیا نشان داد که جمهوری اسلامی در رابطه با امنیت و کوچک ترین تعرض با خاکش با کسی تعارف ندارد و در صحنه عمل؛ اگر کسی کوچک ترین خطایی کرد، با تنبیه مواجه می‌شود، افزود: ارتش ما در بین همه ارتش‌های دنیا ویژگی‌هایی متمایز دارد و دارای ویژگی‌های والایی است.

امام جمعه کرمان با بیان اولین ویژگی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: اولین ویژگی آن ها با اراده بودنشان است؛ چرا که داشتن اراده پولادین برای انجام ماموریت در مسیر منافع و مصالح کشور اسلامی است و آن ها نیز اراده قوی در حوزه ماموریتی خود و آنچه که به عهده می‌گیرند، دارند و کارشان را بدون عیب و نقص انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه روحیه بالا و شهادت طلبانه در ارتش جمهوری اسلامی زبانزد است و ارتش ما را از همه متمایز کرده است، گفت: تکلیف مداری ارتش، ویژگی دیگر ارتش است که نشان می‌دهد ارتش جمهوری اسلامی امروز نیروی‌های آماده و مهیا برای انجام تکلیف الهی و وظایف خود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در ادامه به ویژگی‌هایی از جمله شجاعت و دلیری در میدان ماموریت، داشتن روحیه ایثارگری و... اشاره کرد و تصریح کرد: همین ویژگی‌ها می‌تواند بیانگر جریانی قوی و بازدارنده‌ای باشد.

امیر سرتیپ امیر غلامعلیان، رمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا در جنوب‌شرق کشور در ادامه مراسم سالروز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی با تبریک این روز گفت: برنامه‌های ارتش از ۲۱ فروردین شروع شده است  و این برنامه‌ها امروز با رژه نیرو‌های مسلح مستقر در کرمان طلیعه خود را به منصه ظهور نشاند.

وی افزود: ۲۹ فروردین یادگار حضرت امام خمینی (ره) است که نشان از بصیرت امام راحل در ماندگاری ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در سال ۵۸ با حکم ابشان ابن روز ماندگار شد.

امیر سرتیپ غلامعلیان با اشاره به اینکه ارتش، نقش اصلی در جلوگیری از تجزیه کشور در سال اول انقلاب و مقابله با توطئه‌های منافقین داشت، بیان کرد: نقش ارتش در تمامی این سال‌ها به‌عنوان بازوی ولایت بر کسی پوشیده نیست و خدا را شاکر هستیم که به عنوان سرباز ولایت در کنار سایر نیرو‌های مسلح جزو ارکان اصلی امنیت در کشور حضور داریم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به بازدارندگی کامل نظامی رسیده است و خدا را شاکر هستیم که در سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی یک سرباز صادق برای نظام اسلامی هستیم، افزود: بازدارندگی امروز کشور در سایه رهبری امام خامنه‌ای فرمانده کل قوا است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا در جنوب‌شرق کشور ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرز‌ها تمام توان خود را از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب گذاشته است و اجازه هیچ تعدی به دشمنان کشور در مرز‌ها را نخواهیم داد.

وی  تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند که با کوچک‌ترین تهدیدی برخورد قاطع می‌شود.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • استاندار گلستان: عملیات وعده صادق اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان را به دنیا نشان داد
  • رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر در روز ارتش
  • نمایش اقتدار ارتش در کرمان+ تصاویر
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی را نشان داد
  • نیروهای مسلح محبوب‌ترین قشر در بین مردم هستند
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • خط و نشان یک فرمانده ارتش برای اسرائیل
  • سرلشکر باقری: تراز جدیدی از اقتدار نیرو‌های مسلح به جهان نشان داده شد
  • سرلشکر باقری : عملیات " وعده صادق " تراز جدیدی از اقتدار دفاعی نیرو‌های مسلح ایران را به جامعه جهانی نشان داد
  • هم‌افزایی ارتش و سپاه در عملیات «وعده صادق» اقتدار دفاعی ایران را به جهان نشان داد