Web Analytics Made Easy - Statcounter

ممکن است در صورت برگزاری دوباره فوتبال‌ها و از سرگیری رقابت‌ها در سطح ملی، فیفا تصمیم به انجام بازی بدون تماشاگر بگیرد. اتفاقی که می‌تواند کاملا به ضرر فوتبال ایران باشد. چراکه برای شکست دادن عراق و بحرین همه روی قدرت تماشاگران در آزادی حساب باز کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در صورت کمتر شدن شیوع بیماری کرونا و بازگشت دوباره فوتبال در سطح ملی، تیم ملی فوتبال ایران با مشکل بزرگی احتمالا روبرو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوع بیماری کرونا و تعطیلی رقابت‌های فوتبال در سطح باشگاهی و ملی باعث به تعویق افتادن رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر شده. رقابت‌هایی که برای تیم ملی ایران به حساس‌ترین جای ممکن رسیده بود.

تیم ملی ایران در دور برگشت مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ باید در تهران روبروی هنگ‌کنگ قرار می‌گرفت که این بازی به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد. همچنین تکلیف دو بازی مهم ایران مقابل عراق و بحرین هم که باید در ورزشگاه آزادی برگزار شود فعلا مشخص نیست.

نکته مشخص ولی این است که ممکن است در صورت برگزاری دوباره فوتبال‌ها و از سرگیری رقابت‌ها در سطح ملی، فیفا تصمیم به انجام بازی بدون تماشاگر بگیرد. اتفاقی که می‌تواند کاملا به ضرر فوتبال ایران باشد. چراکه برای شکست دادن عراق و بحرین همه روی قدرت تماشاگران در آزادی حساب باز کردند.

دنیای ورزش تورنتو

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی بازی های مقدماتی جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران رقابت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد ۶۰ سانتیمتری هندی تنها ۷ کیلو وزن دارد

یک مرد ۲۵ ساله هندی که به خاطر یک بیماری نادر از پنج سالگی دیگر رشد نکرده، تنها ۶۰.۹۶ سانتیمتر قد و ۷ کیلوگرم وزن دارد و اکنون مادرش باید او را با خود به این طرف و آن طرف ببرد.

به گزارش روزیاتو، راوی کومار اهل جانسی در شمال ایالت اوتار پرادش هند تنها عضو خانواده‌اش است که به عدم رشد دچار است.

با ۶۰ سانتیمتر قد و تنها ۷ کیلوگرم وزن گمان می‌رود که او یکی از کوچک‌ترین بزرگسالان هند باشد.

پسر ۷۳ سانتی نپالی، کوتاه قدترین نوجوان جهان شد

خانواده‌اش می‌گویند پس از متوقف شدن رشد او در پنج سالگی، راوی را نزد پزشک بردند.

مادرش که او را با خود حمل می‌کند می‌گوید که یک بیماری تیروئیدی باعث توقف رشد او شده است. او گفت: «او را نزد پزشکان زیادی بردیم و گفتند که به بیماری تیروئید مبتلاست. درمان آن ممکن است، اما ما پول کافی برای این کار را نداریم.»

کوتاه‌ترین مردی که در رکورد‌های جهانی گینس ثبت شده چاندرا بهادر دانگی از نپال بود که تنها ۵۴.۶۱ سانتیمتر قد داشت و در سال ۲۰۱۵ از دنیا رفت.

کوتاه‌قدی یا کوتولگی یک وضعیت پزشکی است که با قدی که به‌طور قابل توجهی کوتاه‌تر از میزان متوسط باشد شناخته می‌شود.

این پدیده عموماً به دلیل عوامل ژنتیکی، عدم تعادل هورمونی یا شرایط پزشکی که بر رشد استخوان تاثیر می‌گذارند ایجاد می‌شود.

در حالی که افراد مبتلا به کوتولگی ممکن است با چالش‌های فیزیکی روبرو شوند، اما می‌توانند با همان طیف از توانایی‌ها و آرزو‌هایی که افراد با قد متوسط دارند، زندگی کاملی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت ربات‌ها تا سال ۲۰۳۰ در بازی فوتبال
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • مرد ۶۰ سانتیمتری هندی تنها ۷ کیلو وزن دارد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • علل ورم و پف کردن نقاط مختلف بدن
  • پیشنهاد رد نشدنی عربستانی‌ها، روی میز الکساندر لاکازت