Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:34:02 GMT

دانش آموزان ابتدایی البرز امتحان پایان سال ندارند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۱۴۹۹

دانش آموزان ابتدایی البرز امتحان پایان سال ندارند

سالار قاسمی روز سه شنبه درگفت وگو با ایرنا با اشاره به اینکه فرآیند ارزیابی دانش آموزان در دوره ابتدایی توصیفی است، اظهارداشت: نمرات دانش آموزان پایه ابتدایی براساس ارزیابی توصیفی توسط معلمان تعیین می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: استان البرز ۲۵۶ هزار و ۱۰۸ دانش آموز پایه ابتدایی در ۹ هزار و ۳۸۳ کلاس درس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 امتحانات دانش آموزان پایه دوازدهم به صورت حضوری ازهفدهم خرداد ماه آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه ۱۲۰ حوزه برای امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم آماده شده است، افزود: با توجه به شیوع کرونا و با تصمیم ستاد ملی کرونا امتحانات نهایی پایه دوازدهم از هفدهم خرداد ماه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تمامی پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری درحوزه های امتحانی برگزارمی شود.
قاسمی تصریح کرد: زمان حضور دانش آموزان متوسطه نیز در مدارس برای رفع اشکال نیز از ۲۷ اردیبهشت ماه تا ۱۰ خرداد است.
وی اضافه کرد: تاکنون دستورالعمل و شیوه نامه ‌ای درخصوص چگونگی برگزاری امتحانات دوره اول متوسطه و همچنین پایه‌های دهم و یازدهم دوره دوم متوسطه از سوی وزارتخانه به استان ها ارسال نشده است.
وی یادآورشد: به زودی در ارتباط با برگزاری امتحانات دانش آموزان این مقاطع تحصیلی نیز تصمیم گیری می‌شود و نتیجه را اطلاع رسانی خواهیم کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: بازگشایی مدارس تنها به منظور رفع اشکال و ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی است که نتوانسته‌اند از خدمات آموزشی غیرحضوری بهره مند شوند.
وی گفت: همه معلمان از ۲۷ اردیبهشت ماه در مدارس البرز حضور دارند و دانش آموزان نیز به صورت اختیاری می‌توانند به مدرسه مراجعه کرده و خدمات آموزشی لازم را از معلمانشان دریافت کنند.
وی عنوان کرد: مدارس البرز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می شود.
استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها مدارس البرز دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز دانش آموزان مدارس البرز دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج

رستگار خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته ملی سلامت در ترویج فرهنگ بهداشت ۲۷۰ نفر از دانش‌آموزان مدرسه پسرانه سهند ۱، منطقه محروم کانی کوزله سنندج در یک اردوی ۲ روزه ویزیت و غربالگری شدند.

وی گفت: با انجام غربالگری و تشکیل پرونده، دانش‌آموزان نیازمند برای اقدامات تخصصی‌تر دندانپزشکی به صورت رایگان در کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خدمات دندانپزشکی دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: در پی معاینه و غربالگری این دانش‌آموزان، آموزش بهداشت دهان و دندان، روش صحیح مسواک زدن به صورت آموزش با مولاژ و پرسش و پاسخ در بحث تغذیه سالم صورت گرفت.

خسروی افزود: این برنامه با پشتیبانی «لبخند احسان» بنیاد برکت انجام شد.

کد خبر 6088759

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند