Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@14:35:43 GMT

توقیف احشام قاچاق در مرز غلامان

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۱۵۳۵

توقیف احشام قاچاق در مرز غلامان

فرمانده مرزبانی استان خراسان شمالی از مهار دو هزار و 700 رأس گوسفند و دستگیری 6 قاچاقچی در مرز "غلامان" توسط مرزداران خبر داد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ قربانعلی داوطلب  در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای انسداد کامل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، مرزبانان گروهان مرزی "غلامان" با اجرای گشت و کمین هدفمند در نوار مرزی و استفاده از تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی حین پایش حوزه استحفاظی متوجه حضور قاچاقچیان در نوار مرزی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: مرزبانان توانستند در این عملیات ضمن دستگیری 6 قاچاقچی احشام، دو هزار و 700 رأس گوسفند را قبل از خروج از کشور مهار کنند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان شمالی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را 8 میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاچاق حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ " علی اکبر قلی پور" در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام درامیرآباد بهشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه امیرآباد این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی ۳ سارق حرفه‌ای را در این ارتبتط شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی آنان را در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر تصریح کرد: این افراد در تحقیقات پلیسی به سرقت ۱۳ فقره احشام شامل سرقت ۵ راس میش، ۵ راس گوسفند و ۳ راس بره اعتراف کردند.

سرهنگ قلی پور در خاتمه خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سرشبکه اصلی قاچاق مواد مخدر در زاهدان
  • دستگیری سرشبکه‌ اصلی قاچاق مواد مخدر در زاهدان
  • دستگیری یکی از سرشبکه‌های اصلی قاچاق مواد مخدر درزاهدان
  • توقیف کاروان کامیون‌های حامل شیرخشک قاچاق در کرمانشاه
  • کامیون بار مرغ زنده قاچاق در مرز‌های میانی سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس