Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@10:02:09 GMT

کاهش 70 درصدی تولید نفت شیل در آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۱۹۴۸

کاهش 70 درصدی تولید نفت شیل در آمریکا

شرکت کانتیننتال آمریکا ۷۰ درصد از تولید نفت خود را که برای ماه مه برنامه ریزی کرده بود، کاهش داد که تقریبا دو برابر بیشتر از حد انتظار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رویترز، شرکت های کانتیننتال ریسورسز و کالون پترولیوم که از تولید کنندگان شیل آمریکا هستند مانند دیگر شرکت‌های نفت آمریکا تولید خود را کاهش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحران ویروس کرونا قیمت نفت و تقاضا برای سوخت را پایین آورده است.

 کاهش تاریخی قیمت نفت در ماه گذشته شرکت‌های نفت آمریکای شمالی را مجبور کرد 1.7 میلیون بشکه در روز معادل 13 درصد از تولید نفت خود را کم کنند.

 شرکت کانتیننتال با مدیریت هارولد هام، 70 درصد از تولید نفت خود را که برای ماه مه برنامه ریزی کرده بود، کاهش داد که تقریبا دو برابر بیشتر از حد انتظار است. این شرکت انتظار دارد هزینه‌هایش 5 درصد کمتر از 1.2 میلیارد دلاری باشد برای بودجه سالانه آن در نظر گرفته شده بود.

 شرکت نفت کانتیننتال اجرای قراردادهای فروش نفت برای ماه ژوئن را متوقف کرد.

 مدیرعامل این شرکت گفت:« ما قصد داریم تولید نفت را محدود کنیم و تولید گاز طبیعی خود را به حداکثر برسانیم. توقف تولید نفت اهداف تولید ما را تا زمان افزایش قیمت آن تغییر می‌دهد».

 شرکت کانتیننتال تمام فعالیت‌های حفاری خود را در داکوتای شمالی متوقف کرده و اعلام کرده که هیچ نفتی به مشتریان تحویل نمی دهد. شرکت‌های نفت این اقدامات اضطراری را معمولاً در شرایطی انجام می‌دهند که تحت کنترل شرکت نباشد مثل جنگ یا بلایای طبیعی.

هارولد هام که یک متحد دونالد ترامپ است خواستار توقف واردات نفت عربستان و بررسی منفی شدن قیمت نفت آمریکا در ماه گذشته شده است. وی ماه گذشته درخواست کرد افزایش تولید غیرقانونی عربستان و روسیه بررسی شود. هام با اشاره به حمایت نظامی آمریکا از عربستان گفت:« عربستان نمی‌تواند در آینده این کار را تکرار کند. ما حمایت نظامی خود را از آن بر می داریم تا این سیاست را کنار بگذارند».

شرکت کانتیننتال 186 میلیون دلار در سه ماهه اول سال جاری میلادی از دست داده که بدترین عملکرد فصلی آن طی چهار سال گذشته است.

سهام این شرکت 7 درصد کاهش یافته و به 14 دلار رسیده است یعنی 59 درصد کاهش از ابتدای سال جاری میلادی.

این شرکت اعلام کرد تعداد چاه های فعال خود را پایان 2020 به 4 حلقه می رساند که نشان‌دهنده 80% کاهش از ابتدای سال جاری است.

شرکت کالون به طور جداگانه ای اعلام کرد 1500 بشکه در روز از تولید خود را در آوریل کاهش داده و انتظار دارد این رقم طی ماه مه به 3000 بشکه در روز برسد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شرکت کانتیننتال تولید نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۸۷ سارق در کرمانشاه طی نیمه اول تعطیلات نوروزی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به تداوم سیر نزولی سرقت‌ها در کرمانشاه، از کاهش ۲۳ درصدی این معضل اجتماعی در نیمه اول تعطیلات نوروزی سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان، امروز_ چهارشنبه هشتم فروردین _ در جلسه قرارگاه نوروزی پلیس ضمن تبریک سال نو، اظهار کرد: مبارزه با پدیده سرقت به عنوان یک مطالبه عمومی یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که در سال‌جاری هم آن را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی افزود: در همین راستا و با تلاش مجدانه همکاران پرتلاشم شاهد کاهش ۲۳ درصدی وقوع سرقت در استان نسبت به نیمه اول تعطیلات سال گذشته بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از کشف ۱۰۵ درصدی سرقت‌ها نیز خبر داد و گفت: بخشی از این کشفیات مربوط به سال گذشته بوده است که در تعطیلات نوروزی سال‌جاری با جدیت و پیگیری‌های مأموران پلیس کشف شده است.

وی در عین حال از کاهش ۵۲ درصدی سرقت منزل خبر داد و گفت: سرقت خودرو نیز ۱۸ درصد و سرقت موتورسیکلت ۴۲ درصد نسبت به نیمه اول تعطیلات نوروزی سال گذشته کاهش داشته است.

حاجیان یادآوری کرد: خوشبختانه در بحث قطعات و محتویات خودرو و همچنین احشام نیز به ترتیب ۱۱ و ۲۵ درصد و در قاپ‌زنی و اماکن عمومی و خصوصی هم به ترتیب ۷۵ و ۱۹ درصد کاهش سرقت داشته‌ایم.

وی در پایان با اشاره به دستگیری ۱۸۷ سارق در تعطیلات نیمه نخست سال‌جاری، یادآور شد: برخورد با پدیده سرقت و مقابله با سارقان جزو مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال‌جاری خواهد بود.

کد خبر 739721

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۳ درصدی سرقت در استان کرمانشاه
  • تصادف‌های فوتی در استان سمنان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • کاهش ۳۳ درصدی تصادفات درون شهری منجر به فوت در استان گلستان
  • دستگیری ۱۸۷ سارق در کرمانشاه طی نیمه اول تعطیلات نوروزی
  • کاهش ۲۳ درصدی سرقت در کرمانشاه در نیمه اول تعطیلات نوروزی
  • بازار آب از طرح‌های مهم مشارکت مردمی در حوزه آب/کاهش ۱۱.۶ درصدی بارش‌ها در یزد
  • کاهش بیش از هشت درصدی میزان بارش‌ها در زنجان
  • کاهش ۶۴ درصدی تلفات جاده‌ای نوروزی در استان بوشهر
  • جان باختن بیش از ۵۰۰ تن در تصادفات سفر‌های نوروزی
  • تحقق حدود ۱۰۰ درصدی برنامه تولید پتروشیمی بندر امام