Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@01:03:56 GMT

کیت بلانشت بازیگر دو فیلم جدید شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۲۰۳۷

کیت بلانشت بازیگر دو فیلم جدید شد

ایران اکونومیست-کیت بلانشت به عنوان بازیگر فیلم‌های جدید «جیمز گری» و «آدام مک کی» از کارگردان‌های مهم سینما پیوسته است.

در حالی که هالیوود منتظر زمانی است که تولیدات پروژه‌های سینمایی دوباره آغاز شود، کیت بلانشت مشغول شلوغ کردن خود با پیوستن به فیلم‌های مختلف است. او به عنوان یک بازیگر سطح الف برای بازی در دو پروژه سینمایی از دو کارگردان مشهور به توافق رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او قرار است در فیلم جدید جیمز گری به نام «زمان آرماگدون» بازی کند و همچنین به تیم بازیگران فیلم جدید «آدام مک کی» برای نتفلیکس به نام «به بالا نگاه نکن» پیوسته است. نقش آفرینی جنیفر لارنس نیز در این فیلم سینمایی تایید شده است.

او در حالی به این دو فیلم پیوسته است که مدتی پیش نیز حضور او در فیلم جدید اقتباسی کمپانی لاینزگیت از بازی محبوب «سرزمین‌های مرزی» تایید شده بود که الی راث کارگردانی آن را بر عهده دارد. هنوز مشخص نیست هر کدام از این فیلم‌ها چه زمانی به مرحله تولید خواهند رسید چرا که هنوز محدودیت‌هایی به دلیل ویروس کرونا وجود دارد.

فیلم سینمایی «زمان آرماگدون» توسط گری کارگردانی و نویسندگی شده است و او به همراه همکار خود در فیلم سینمایی «به سوی ستارگان» تهیه کنندگی این اثر را نیز بر عهده دارد. داستان این فیلم تجربه واقعی کارگردان فیلم را زمانی که در مدرسه «کیو فارست» یک دانش آموز بوده روایت می‌کند.

خبر ساخت فیلم سینمایی «ادام مک کی» نیز در ماه فوریه اعلام و جنیفر لارنس نیز به بازیگری آن انتخاب شد. فیلمی که داستان دو ستاره شناس سطح پایین را روایت می‌کند که تلاش می‌کنند انسان‌ها را به نزدیک شدن یک سیاره آسمانی هشدار دهند که سیاره زمین را نابود می‌کنند. مک کی این فیلم را نویسندگی و کارگردانی می‌کند و اولین فیلم سینمایی او خواهد بود که برای پلتفرم استریم ساخته شده است.

این پروژه‌ها سال شلوغی را برای کیت بلانشت رقم خواهند زد. اوایل امسال او فیلمبرداری نقشش را در فیلم سینمایی «خیابان ترس» به کارگردانی گیلرمو دل تورو را پیش از آنکه کووید ۱۹ تولید پروژه را تعلیق کند به پایان رسانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فیلم سینمایی کیت بلانشت فیلم جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تولید ۱۰ فیلم سینمایی در کنگره‌های شهدای سال گذشته و سال جاری در دستور کار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار عبدالرضا آزادی امروز در ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کنگره‌های شهدا باید با جریان‌سازی و فراگیرانه بتواند ذهن عموم مردم را درگیر کند.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته هر کنگره شهدا حداقل یک فیلم سینمایی تولید کرده است و لازم است هر کنگره شهدا 50 تا 100 مستند پرمحتوا تولید کند، عنوان کرد: تولید 10 فیلم سینمایی در کنگره‌های شهدای سال گذشته و سال جاری که برگزار می‌شود، در دستور کار است.

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه تدوین شناسنامه ایثار و شهادت یک کار هویت‌ساز در مقابل القای بی‌هویتی دشمن در جامعه است، مطرح کرد: در دومین کنگره شهدای این استان لازم است کار هنری و جریان‌ساز انجام شود.

آزادی با تأکید بر شهید‌محور بودن کنگره‌های شهدا، ادامه داد: نهضت سرگذشت‌پژوهی برای شناخت شهدا لازم است که باید برای آن کمبودهای موجود برطرف شود. باید با زبان هنر، یاد شهدا را در میان جامعه زنده نگه داشت.

وی با تأکید بر اینکه انتقال پیام شهدا به جوانان امروزی باید با زبان هنر انجام شود، گفت: هدف از برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا، جریان‌سازی فکری و امیدآفرینی است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • (تصاویر) اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق»
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است