Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه ارائه خدمات مسکن به عنوان یکی از اقلام پرهزینه و توانمندساز از سرفصل‌های مهم خدمتی این نهاد در حوزه توانمند سازی است، گفت: خدمات مسکن در قالب خرید، ساخت، بهسازی و تعمیر مسکن مددجویان تحت حمایت و پرداخت کمک هزینه اجاره و ودیعه مسکن به مددجویان مشمول شناسایی شده ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او از پرداخت کمک هزینه اجاره و ودیعه مسکن به ۹۹۶ مددجوی تحت حمایت این نهاد در  سال گذشته خبر داد و افزود: به همین منظور بیش از ۴۶۰ میلیون تومان از محل منابع و اعتبارات این نهاد و کمک‌های مردمی در طول سال گذشته به مددجویان مشمول دریافت این خدمت مساعدت شده است.

صفری با اشاره به اینکه مشارکت خیران در همه بخش‌ها همواره اثربخشی خدمات این نهاد را ارتقاء می‌دهد، ادامه داد: بیش از ۶۰ میلیون تومان از مجموع مبالغ پرداختی بابت اجاره و ودیعه مسکن مددجویان تحت حمایت از محل کمک‌های مردمی تأمین شده و امیدواریم با افزایش مشارکت خیران زنجانی در قالب «طرح رضوان» زمینه ارائه خدمات بیشتر و اثربخش‌تر در حوزه تأمین مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فراهم شود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن مددجویان کمیته امداد زنجان تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران

سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در شانزدهمین جلسه شواری عالی مسکن که آیین واگذاری بیش از ۳۳ هزار مسکن مددجویی به صورت برخط برگزار شد، اظهار کرد: سهم استان تهران از این تعداد ۱۰۸ واحد است که برای خانواده‌های تحت حمایت خریداری شده است.

وی افزود: در همین راستا به صورت نمادین یک واحد مسکن مددجویی به خانواده تحت حمایت استان تهران در صباشهر تحویل داده شد.

پرپنچی ادامه داد: برای این تعداد واحد بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۸۶۸ میلیون تومان به صورت بلاعوض و ۶ میلیارد و ۱۴۱ میلیون تومان به صورت معوض برای خریداری این تعداد مسکن به خانواده‌های تحت حمایت پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به زیربنای ۶۰ تا ۸۰ متری واحد‌های مسکونی، ادامه داد: این واحد‌ها با همکاری بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی، راه و شهرسازی، خیران و کمک‌های بلاعوض و معوض کمیته امداد و همچنین آورده مددجویان خریداری و به خانواده‌های تحت حمایت واگذار شده است. 

وی گفت: در صورت مساعدت بنیاد مسکن و سایر سازمان‌ها و نهاد‌های مربوطه در صورت تامین زمین مورد نیاز مددجویان متقاضی، با ارائه وام‌های قرض الحسنه و صدور مجوز‌های لازم، می‌توانیم درخصوص احداث و خرید واحد‌های مسکونی برای خانواده‌های تحت حمایت اقدام کنیم.

گفتنی است؛ به صورت همزمان در سراسر کشور بیش از ۳۳هزار مسکن مددجویی با حضور رئیس جمهور واگذار شد که از این تعداد، ۱۰۸ واحد با مشارکت خیران، خریداری و به مددجویان استان تهران واگذار شده است. همچنین در سال ۱۴۰۲ برای ۱۳۸۷ خانواده تحت حمایت واحد مسکونی نیز تعمیر و بازسازی انجام شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • سنگینی هزینه‌های درمان روی دوش مردم
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • راهکارهای کاهش هزینه‌های سلامت در ایران
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان تهران
  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران
  • بیش از ۲۵۰۰ زمین در استان بوشهر آماده واگذاری به مددجویان است