Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار نورعلی یاری روز سه شنبه اظهار داشت: امنیت و آرامش زیربنای پویایی و حرکت به سمت جلو در یک جامعه توسعه یافته است تا کسانیکه در این اجتماع زندگی می کنند بتوانند به خوبی و با آرامش هدف های خود را دنبال کرده و چرخه های مختلف اقتصادی اجتماعی فرهنگی و … خود را به سمت جلو هدایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای انتظام بخشی و نهادینه کردن امنیت اجتماعی ترافیکی و انتظامی، پلیس از هیچ کوششی دریغ نکرده و با کسانی که بخواهند این امنیت و آرامش را از مردم سلب کنند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی ایلام به اجرای مختلف طرح های انتظامی و ترافیکی سطح استان اشاره کرد و یادآور شد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ترافیکی بیش از یک هزار دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف که اقدام به حرکات نامتعارف و مخاطره آمیز کرده بودند در راستای مطالبه به حق مردم توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سردار یاری گفت: از ابتدای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان، تعداد ۶۹۳ خودرو، ۳۱۲ موتورسیکلت متخلف توقیف و تا تعیین تکلیف از مراجع قضایی روانه پارکینگ شدند.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم در خصوص توقیف خودروهای متخلف با مراجع قضایی انجام شده است، اضافه کرد: ماموران پلیس راه و راهور موظفند در صورت مشاهده خودروهای هنجارشکن پس از اعمال قانون و در پاسخ به مطالبه به حق مردم، راننده خاطی را به مرجع قضایی معرفی کنند.

فرمانده نیروی انتظامی ایلام ادامه داد: به ماموران پلیس راه و راهور استان ابلاغ شده است که بدون اغماض با خودروهای شیشه دودی، فاقد مدارک، مروج بی حجابی، سگ گردانی و انجام حرکات مخاطره آمیز برابر قانون برخورد و راننده خاطی را را به مرجع قضائی معرفی کنند.

سردار یاری از رانندگان وسایل نقلیه اعم از موتوری و خودرویی خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیسی، رعایت عفاف و حجاب عدم انجام حرکات مخاطره آمیز را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه مقررات راهنمایی و رانندگی نشات گرفته از احکام نظام اسلامی است، گفت: توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی علاوه بر اینکه یک واجب شرعی است، می تواند انسان را به صورت صحیح و سالم به مقصد برساند و مانع زیان رساندن به دیگران نیز نشود.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا استان ایلام خودرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا استان ایلام خودرو پلیس راهور ناجا استان ایلام خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سردار عزیزاله ملکی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی گیلان پس از دریافت گزارشی از انبار نگهداری نوشیدنی‌های قاچاق در یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت ، به محل مورد نظر اعزام و ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر خارجی قاچاق در بازرسی از این انبار کشف کردند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده قاچاق را ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: صاحب ۳۵ ساله این کالای قاچاق با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی از مردم خواست برای ریشه کن کردن قاچاق کالا با نیرو‌های انتظامی همکاری کنند و هرگونه اخبار در این خصوص را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • افزایش جای پارک موتورسیکلت در اطراف حرم حضرت معصومه (س)
  • ۳۷خودرو در اجرای طرح امنیت اجتماعی یاسوج به پارکینگ منتقل شدند
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج