Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@09:47:05 GMT

فعالیت چراغ خاموش باشگاه‌های ورزشی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۲۹۴۶

فعالیت چراغ خاموش باشگاه‌های ورزشی در کرمانشاه

برخی باشگاه‌های ورزشی در کرمانشاه با وجود ممنوعیت فعالیت به صورت چراغ خاموش بازگشایی شده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، شیوع بیماری کرونا در اسفندماه فعالیت باشگاه‌های ورزشی را متوقف کرد و ورزشکاران همچنان منتظر سفید اعلام شدن وضعیت استان و بازگشایی مجددا اماکن ورزشی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود ممنوعیت فعالیت باشگاه‌ها اما در برخی مناطق شهر کرمانشاه مشاهده می‌شود که باشگاه‌ها فعالیت‌های خود را به صورت چراغ خاموش آغاز کرده‌اند و مشغول فعالیت هستند، این در حالی است که آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان کرمانشاه هنوز سیر نزولی ندارد.

نظارت ناکافی بر باشگاه‌ها، وجود باشگاه‌های غیرمجاز و یا برخورد سلیقه‌ای مسئولان ورزشی استان کرمانشاه از مهمترین عواملی است که به این باشگاه‌داران جسارت فعالیت داده است.

برخی از شهروندان در تماس‌های مکرر با خبرنگار مرصاد از فعالیت‌ باشگاه‌های ورزشی محل سکونت خود ابراز گلایه داشتند و از خطر شیوع بیماری در محلات خود بسیار نگران بودند و خواستار برخورد جدی‌تر با این موضوع شدند.

برخورد با ۱۰۰ باشگاه ورزشی متخلف/ باشگاه‌ها فعلا اجازه بازگشایی ندارند

جلال عزیزی، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این خصوص به خبرنگار مرصاد هیچیک از باشگاه‌های ورزشی در سطح استان کرمانشاه به جز در دو شهرستان گیلان غرب و قصرشیرین و آن هم در برخی رشته‌های ورزشی مجوز بازگشایی و فعالیت در این ایام را ندارند.

وی افزود: در این بازه زمانی با باشگاه‌هایی که تخلف آنها گزارش یا توسط بازرسان ما مشاهده شده‌اند برخورد و برای پلمب به اداره اماکن ارجاع داده شده‌اند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه ستاد مقابله با کرونا دستورالعمل جدیدی برای بازگشایی باشگاه‌های ورزشی صادر نکرده در حال حاضر باشگاه‌ها حق بازگشایی و فعالیت ندارند.

عزیزی بیان کرد: از روز گذشته تاکنون ۱۲ باشگاه ورزشی متخلف به منظور پلمب به اداره اماکن معرفی شده است. همچنین از ابتدا تا کنون با ۱۰۰ باشگاه متخلف برخورد و منظور پلمب به اداره اماکن معرفی شدند.

وی عنوان کرد: فعالان عرصه ورزش باید با مسئولان ستاد مقابله با کرونا هماهنگ باشند و به منظور ریشه کنی این بیماری دست به دست هم دهند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: اگر تابع سیاست‌های ستاد مقابله با کرونا نباشیم شیوع بیماری ادامه خواهد یافت و آسیب آن به مردم وارد می‌شود.

عزیزی عنوان کرد: در حال حاضر متولی مدیریت ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا است، بنابراین همگان باید تابع دستورالعمل‌ها و سیاست‌های ابلاغی این ستاد در کشور و استان باشیم.

وی تصریح کرد: فعالان عرصه ورزش باید با تمام توان با سیاست‌های ابلاغ شده مسئولان ستاد کرونا همراه و هماهنگ باشند و از آن تخطی نکنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا باشگاه های ورزشی استان کرمانشاه باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مسعود اسکویی گوینده رادیو در بیمارستان

آفتاب‌‌نیوز :

چند روزی است که مسعود اسکویی مجری، گوینده و کارشناس شناخته شده رادیو ورزش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری شده است. در همان ساعت‌های اولیه انتشار اولین خبر از بستری شدنِ اسکویی در بخش آی‌سی‌یو، خبر‌های ضد و نقیض بسیاری در فضای‌مجازی منتشر شد.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و برخی از مدیران ارشد به دیدار این پیشکسوت رادیویی رفتند. یکی از آن‌ها مهدی آذرمکان که روزگاری مدیریت رادیو ورزش را برعهده داشت و چند صباحی مدیریت رادیو ایران و حالا به عنوان قائم‌مقام رادیو شناخته می‌شود. او درباره آخرین وضعیتِ این گوینده پیشکسوت با خبرنگار تسنیم گفت‌وگویی انجام داد.

آذرمکان تأکید کرد: خوشبختانه حال آقای اسکویی رو به بهبود است و از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی منتقل شده‌اند. من بلافاصله که ایشان به بخش منتقل شدند به عیادت‌شان رفتم. بحمدالله وضعیت خوبی دارند و باید راه بروند تا به زودی دوباره صدایِ ایشان را از امواج رادیو ورزش بشنویم.

بیش‌از نیم قرن از فعالیت مسعود اسکویی در تلویزیون و رادیو می‌گذرد. خیلی از شنوندگان، رادیو ورزش را با صدای اسکویی می‌شناسند. در سال‌هایی که خبری از تصویر و تلویزیون نبود، خیلی‌ها با صدای اسکویی، صحنه‌های مسابقات ورزشی را خیال‌پردازی می‌کردند.

مسعود اسکویی با گذراندن دوره‌های مختلف تهیه خبر ورزشی، به عنوان اولین گزارشگر در ورزش‌های مختلف شناخته می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • آموزش راهکارهای بیماری پارکینسون در برنامه نفس دوم
  • آخرین وضعیت مسعود اسکویی گوینده رادیو در بیمارستان
  • اجرای طرح ورزش و مردم در خوزستان
  • فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان