Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان دادستان سیرجان اظهار کرد: لازمه تحقق شعار "جهش تولید" حمایت از سرمایه گذاران برای توسعه تولید است که منجر به اشتغال پایدار و تحقق این شعار خواهد شد و دستگاه قضایی از همه ظرفیت خود در جهت تحقق شعار سال استفاده خواهد کرد.

"محسن نیک‌ورز" دادستان سیرجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر ایجاد مشکلاتی برای خط انتقال برق به یک کارخانه تولیدی در سیرجان، بلافاصله دادستانی به موضوع ورود و دستورات قضایی جهت برطرف شدن موانع راه اندازی خط تولید کنسانتره در این کارخانه صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی اعلام کرد: با توجه به قرار گرفتن بخشی از مسیر خط انتقال برق به این واحد تولیدی در املاک شخصی، مشکلاتی از ناحیه معارضین ایجاد شده بود که، پس از برگزاری چندین جلسه مشترک نهایتا با اصلاح بخشی از پروژه انتقال برق، مشکل چند ماهه انتقال برق به این واحد تولیدی برطرف گردید.

دادستان سیرجان تاکید کرد: لازمه تحقق شعار "جهش تولید" حمایت از سرمایه گذاران برای توسعه تولید است که منجر به اشتغال پایدار و تحقق این شعار خواهد شد و دستگاه قضایی از همه ظرفیت خود در جهت تحقق شعار سال استفاده خواهد کرد.

وی افزود: خط تولید کنسانتره این کارخانه که در ۱۷ کیلومتری محور سیرجان بندرعباس واقع شده، در فاز اول ۲۵۰ هزار تن کنسانتره تولید خواهد کرد که می‌تواند تولید خود را تا ۵۰۰ هزار تن نیز افزایش دهد.

نیک ورز با بیان اینکه فاز اول این کارخانه با اشتغالزایی مستقیم ۷۰ نفر و غیرمستقیم ۱۵۰ به زودی آغاز به کار خواهد کرد، افزود: این طرح با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد تومانی بخش خصوص فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی کرمان انتقال برق تحقق شعار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد

 معاون منابع انسانی ضمن بازدید از وضعیت ذخیره و فرآیند اهدای خون، رشد اهدای خون در استان را حاصل عملکرد مطلوب کارکنان انتقال خون و مردم استان دانست.

حسن نادری اضافه کرد: فراهم بودن فناوری روز دنیا در انتقال خون استان باعث شده خون و فرآورده‌های خونی با سرعت و دقت بیشتری به دست بیماران نیازمند برسد.

مدیرکل انتقال خون قم گفت: با استفاده از دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون، جدا از گروه‌بندی اصلی خون، تمام گروه‌های فرعی خون را نیز به‌صورت هوشمند و تمام الکترونیک می‌توانیم تعیین کنیم.

مهدی پهلوانی افزود: از طریق این دستگاه می‌توان «فنوتیپ» یا اندازه‌گیری ده‌ها نوع گروه خونی فرعی که به‌طور عادی قابل اندازه‌گیری نیستند را به روش اتوماسیون سنجش و شناسایی کرد و سلامت خون فرآورده را که بدن گیرنده آن را پس نزند و بتواند اثر درمانی خود را ایفا کند، بررسی کرد.

پلوانی بیان کرد: برای تمام افرادی که در استان خون اهدا می‌کنند به تدریج با خرید کیت و لوازم مورد نیاز، گروه‌بندی فرعی خونشان تعیین خواهد شد.

او ادامه داد: با نصب این دستگاه، علاوه بر این‌که برای افراد اهداکننده می‌توانیم گروه بندی داشته باشیم، می‌توانیم خون کاملا تطبیق یافته برای افراد نیازمند ارسال نماییم.

پهلوانی با اشاره به هزینه ۶۰ میلیارد ریالی خرید این دستگاه، خاطرنشان کرد: «دستگاه اتوماسیون تعیین گروه خون اورتو ویژن» که یک دستگاه غربالگری آنتی بادی است و می‌تواند آنتی بادی خون افراد را طبق استاندارد‌های انتقال خون شناسایی کند؛ بدین ترتیب می‌توان آنتی بادی‌های ناخواسته را در خون‌های اهدایی شناسایی کرد.

در پایان این مراسم، معاون استاندار قم خون خود را نیز اهدا کرد و به سوالات برخی مراجعه‌کنندگان پاسخ داد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر
  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز