Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@16:55:02 GMT

لبران جیمز: وقتی مایکل جردن خداخافظی کرد، اشک ریختم

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۳۷۹۹

لبران جیمز: وقتی مایکل جردن خداخافظی کرد، اشک ریختم

ستاره فعلی لیگ بسکتبال NBA می گوید: وقتی مایکل جردن خداحافظی کرد، اشک ریختم.

به گزارش خبرگزاری فارس، قسمت های هفت و هشت مستند مایکل جردن یکشنبه شب در حالی پخش شد که یکی از تاثیرگذارترین بخش های آن بود و به خداحافظی این اسطوره بسکتبال آمریکا اشاره داشت.

پس از پخش این مستند لبران جیمز، ستاره فعلی NBAو تیم لس آنجلس لیکرز در توئیتی به بیان احساسات خود پرداخت  عنوان کرد:  روز خداحافظی جردن در سال ۱۹۹۳ تنها ۹ سلام بود و آن روز اشک ریختم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیمز یک بار هم در سال ۲۰۱۷ گفته بود به خاطر مایکل جردن عاشق بازی بسکتبال شده بود و دوست داشت مانند او باشد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مستند آمریکا بسکتبال مایکل جردن مایکل جردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟

داروین نونیز از 32 موقعیت مسلم گلزنی تنها 6 گل به ثمر رسانده است. 

طرفداری | از اولدترافورد تا آنفیلد و گودیسون پارک، داروین نونیز با از دست دادن موقعیت‌های مسلم گلزنی در ناکامی لیورپول نقش مهمی ایفا کرد. 

به گزارش پل جویس از تایمز؛ طی 17 روز لیورپول با یک فروپاشی بزرگ مواجه شد. آن‌ها در گودیسون پارک تسلیم شدند تا به نوعی رویای قهرمانی در لیگ برتر از بین رفته باشد. قضاوت دقیق در مورد اینکه این تیم در حال حاضر در چه وضعیتی قرار دارد، با نگاه سرد شرایط فعلی دشوارتر می‌شود. بازیکنان ترکیب لیورپول دچار افت بزرگی شدند. جانشین احتمالی یورگن کلوپ، آرنه اسلوت از فاینورد خواهد بود. سرمربی هلندی از شکوفایی استعداد بازیکنانش به عنوان کارت برنده‌اش یاد می‌کند، اما وضعیت فعلی بازیکنی مثل داروین نونیز زیر ذره‌بین مایکل ادواردز هم خواهد بود. مهاجم اروگوئه‌ای با تصمیم یورگن کلوپ وارد باشگاه شد. استعدادیابان وقت لیورپول کریستوفر انکونکو را ترجیح می‌دادند. 

با وجود حرکت جوردن پیکفورد که در حد و اندازه‌های پیتر اشمایکل بود، داروین نونیز فرصت مهم گلزنی را با ضربه‌ای عجولانه از دست داد. این اتفاق در اولدترافورد و آنفیلد هم تکرار شده بود. در واقع، از بدو ورود به باشگاه، هواداران لیورپول شاهد موقعیت‌سوزی‌های بزرگی بوده‌اند. در کنار نونیز، محمد صلاح هم پس از مصدومیت همسترینگ دچار افت بزرگی شده است. اگر سیستم بازی اسلوت «پرسینگ با شدت بالا» باشد، چه نیازی به وینگر 32 ساله خواهد بود؟ نرخ تبدیل موقعیت‌های گل صلاح از ۵۸.۸ درصد در نیم‌فصل اول به ۴۱.۷ درصد کاهش یافته است. دست دادن او و کلوپ در یک تابستان اتفاق سختی خواهد بود، اما به نظر می رسد تغییراتی در بازی وینگر مصری باید اعمال شود. 

لحظاتی قبل دیوید اورنستین در بخش «پرسش و پاسخ» وبسایت اتلتیک، فروش داروین نونیز را گزینه‌ای غیرمحتمل خواند. مایکل ادواردز در این لحظه ترجیح می‌دهد اولویت خودش را به بازیکنانی که در 12 ماه پایانی قراردادشان هستند، اختصاص دهد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏
  • ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • تریلر جدید و عجیب «جیمز باند» که ۳.۵ میلیون بازدید خورد
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم