Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@14:24:15 GMT

«نان مهربانی» در مناسبت های مذهبی بین مردم توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۳۹۵۲

«نان مهربانی» در مناسبت های مذهبی بین مردم توزیع می شود

مدیر کانون فرهنگی و هنری پنج تن آل عبا بجنورد، از توزیع «نان مهربانی» در مناسبت های مذهبی و بین مردم و نیازمندان محله های بجنورد خبر داد.

«میلاد قربانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد اظهارکرد: در این ایامی که اکثر مردم به خاطر شیوع کرونا، متضرر شده اند و ممکن است از لحاظ مالی، دستخوش آسیب هایی شده باشند، بر خود وظیفه می دانیم هر آنچه به عنوان بچه مسجدی از دستمان بر می آید، انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری پنج تن آل عبا بجنورد به جمع آوری کمک های مردمی در راستای خدمت رسانی به قشر آسیب پذیر جامعه اشاره کرد و افزود: در مناسبت های مختلف همچون ولادت امام حسن مجتبی و نیمه شعبان طرح «نان مهربانی» در محله های حاشیه بجنورد اجرا شد.

 

وی با بیان اینکه این طرح در روستای فخرالدین بجنورد هم با کمک خیران این روستا انجام شد، افزود: در ایام لیالی قدر هم بنا داریم این طرح را اجرا کنیم.

 

قربانی به توزیع 100 بسته غذایی در نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع) اشاره کرد و گفت: این بسته ها شامل برنج، روغن، رب و خرما و ماکارونی بود.

 

وی توزیع ماسک رایگان و ضدعفونی محله های حاشیه شهر و 32 متری خیام را از دیگر فعالیت های این کانون و در ایام مقابله با کرونا نام برد.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: نام مهربانی شب قدر کانون مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۳۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مدیر کل ارشاد خوزستان به مناسبت روز جهانی تئاتر

ایسنا/خوزستان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت روز جهانی تئاتر پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، مجید منادی در پیام خود نوشت:

«همزمانی و هم‌زبانی بهار طبیعت، ماه مبارک رمضان و روز جهانی تئاتر فراخوانی است برای توجه به این هنر والا به‌ عنوان یکی از بهترین و قوی‌ترین ابزارها در جهت تعمق و تفکر انسان‌ها و هنرمندان این عرصه به مفهوم زندگی و ترویج هنجارهای اخلاقی. تئاتر یک مسیر است؛ مسیری تازه برای بهتر زندگی کردن، هنری که در آن باید فراتر از دیالوگ‌ و معنی رفت تا به تعالی روح رسید چراکه تئاتر می‌گوید و مخاطب خود را نیز به گفتن و آموزش وامی‌دارد. اینجانب روز جهانی تئاتر و تقارن همیشگی آن با نخستین روزهای بهار و حلاوت برکات ماه مبارک رمضان را خدمت همه تلاشگران هنرهای نمایشی تبریک عرض نموده و از همه کسانی که لحظات زندگی خود را وقف این هنر ارزشمند نموده‌اند تا بی‌واسطه با مخاطب خود سخن بگویند و در رشد، شکوفایی و ایجاد شور و شوق در جامعه بکوشند تقدیر و تشکر می‌نمایم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در محله دروازه ری قم
  • پیام مدیر کل ارشاد خوزستان به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • برپایی ۱۰ ایستگاه مذهبی در کرمانشاه به مناسبت میلاد امام حسن(ع)
  • توزیع بسته‌های مهربانی همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • جنگ شادی به مناسبت میلاد امام حسن (ع) در مجموعه جهانی بیشاپور
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد 
  • سفره افطاری ۱۱۸ متری و پخت آش نذری در شب میلاد امام حسن (ع) در بجنورد
  • امام حسن مجتبی (ع) الگوی تمام عیار صبر و بخشندگی است
  • فیلم| پخت ۷۲ دیگ آش نذری ولادت امام حسن(ع) در بجنورد