Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@03:50:22 GMT

فعالیت طلاب فرصت بزرگی برای مقابله با پدیده اعتیاد است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۳۹۹۵

فعالیت طلاب فرصت بزرگی برای مقابله با پدیده اعتیاد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود ابوترابی پیش ازظهر سه شنبه در دیدار با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: همه امکانات باید برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر بسیج شود.

وی در این دیدار حوزه‌های علمیه را مبلغ آئین الهی دانست و گفت: نظام اجتماعی می‌بایست در چارچوب عقلانی و الهی شکل بگیرد و همه برای رسیدن به اهداف بلند جامعه دینی تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت آموزش و ارتقای آگاهی جوانان و نوجوانان در زمینه آسیب‌های اجتماعی با اولویت مواد مخدر تاکید کرد و گفت: از همه امکانات برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر باید استفاده شود و از سوی دیگر خلاءهای قانونی مبارزه با مواد مخدر نیز باید برطرف شود.

حجت الاسلام ابوترابی با اشاره به اینکه بنیان‌های فرهنگی و معنوی کمتر دچار آسیب خواهد شد تاکید کرد: وجود حدود ۷ هزار طلبه برادر و خواهر در مازندران فرصت بزرگی برای فرهنگ سازی و مقابله با پدید شوم و آسیب زای اعتیاد و مواد مخدر ست.

وی در پایان تاکید کرد: اساس مبارزه با مواد مخدر پیشگیری است ودر سال گذشته دوره‌های آموزشی ویژه ای با محوریت چهارحوزه علمیه در استان برگزار شد و در سال ۹۹ مطمئناً این دوره‌های آموزشی گسترش خواهد یافت و از ظرفیت اساتید و طلاب حوزه برای افزایش آگاهی مردم و پیشگیری از سو مصرف موادمخدر استفاده بیشتری می‌شود.

در این دیدار احمد مظفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران بر حضور جهادی و همه جانبه اساتید و طلاب مازندران در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی با اولویت مواد مخدر تاکید کرد و گفت: ظرفیت عظیم حوزه‌های علمیه مازندران می‌تواند کمک بزرگی به اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر کند.

کد خبر 4923590

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه علمیه مواد مخدر ساری ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد ایلام گرگان ماه مبارك رمضان زلزله کمک به نیازمندان مواسات بیرجند ستاد مقابله با کرونا مبارزه با مواد مخدر آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد

استاندار سمنان گفت: اقدامات ایجابی و اقناعی در قالب مجموعه برنامه های فرهنگی به منظور آگاه‌سازی جامعه برای جلوگیری از قرار گرفتن در دام اعتیاد توسط مجموعه های فرهنگی متولی امر در اولویت باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان اظهار کرد: اقدامات ایجابی و اقناعی در قالب مجموعه برنامه‌های فرهنگی به منظور آگاه‌سازی جامعه برای جلوگیری از قرار گرفتن در دام اعتیاد توسط مجموعه‌های فرهنگی متولی امر در اولویت باشد.

وی افزود: در بحث کاهش مصرف مواد مخدر و در بلندمدت ریشه‌کنی این مقوله، می‌توان از ظرفیت مشارکت مردم به بهترین نوع ممکن استفاده کرد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: حجم کار شناسایی و کشف در راه‌های مواصلاتی استان مدنظر است و برخورد و جمع‌آوری خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح استان با جدیت در دستور کار قرار دارد.

هاشمی تصریح کرد: برگزاری اقدامات فرهنگی متنوع برای تقویت رویکرد جوانان به برنامه‌های اجتماعی و در راستای تقویت نشاط اجتماعی در دستور کار شورا در سال ۱۴۰۳ باشد.

کد خبر 747138

دیگر خبرها

  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار