Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-29@01:55:27 GMT

آبگرفتگی بیش‌از ۱۰ نقطه از معابر مشهد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۴۱۲۳

آبگرفتگی بیش‌از ۱۰ نقطه از معابر مشهد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا صحراگرد روز سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت افزود: با توجه به بارش تگرگ برای دقایقی در محدوده بلوار شاهنامه و وضعیت معابر و عدم تناسب کانال با حجم بارش باران در فرعی‌ها و خیابانهای شاهنامه ۴۶، ۵۷، ۶۱ آب‌افتادگی رخ داد.

وی اضافه کرد: همچنین چهار راه مخابرات، میدان مادر، بلوار شریعتی از خیابان ورزش تا مخابرات، ادیب جنوبی، بلوار شاهد تقاطع راه آهن- آزادی در ورودی میثاق، خروجی خیابان رفیعی به میثاق، محدوده توس ۴۳ و ۹۱، تقاطع سجادیه و امیریه نیز دچار آبگرفتگی شد که با تلاش نیروهای خدمات شهری این موارد مرتفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: بیشترین حجم بارش مربوط به مناطق ۲، ۱۰، ۳و ۱۲ بود.

صحرا گرد افزود: تمام نیروهای خدمات شهری شهرداری مشهد به همراه ماشین آلاتشان تا عادی شدن شرایط جوی در شهر مستقر و در حالت آماده‌باش هستند.

بارش رگباری باران همراه با رعد و برق شب گذشته مناطق مختلف استان خراسان رضوی را فرا گرفت که بیشترین آن در مشهد با ۳۰ میلیمتر بارندگی رخ داد.

کد خبر 510787 برچسب‌ها شهرداری استان خراسان رضوی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری استان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده گیری یک قلاده گرگ در مشهد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرماندهی انتظامی مشهد گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر حضور یک قلاده گرگ هار در روستای بهشت اطراف مشهد ماموران انتظامی پاسگاه فردوسی به همراه فرمانده پاسگاه به محل اعزام  و با رعب و وحشت مردم  و درخواست آنان برای از پای در آوردن  گرگ روبرو شدند.

سرهنگ عباسعلی دهقانی افزود: با وجود این که ماموران امکان استفاده از سلاح گرم را داشتند، اما با هدف حفظ محیط زیست و جان این گونه  جانوری، ماموران  پلیس به همراه شهرداری و آتش نشانی و یاری اهالی در عملیات چهار ساعته ابتدا گرگ را به یک باغ هدایت و در ادامه زنده گیری کردند.

وی گفت:  این گرگ هار  به اداره محیط زیست مشهد تحویل شد.

خراسان رضوی دارای ۴۱ منطقه چهارگانه و شکار ممنوع شامل ۲۸ اثر ملی طبیعی، پارک ملی، پناهگاه حیات وحش، مناطق حفاظت شده و ۱۳ منطقه شکار ممنوع است.

مساحت زیستگاه‌های طبیعی و وحوش در خراسان رضوی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار است.

دیگر خبرها

  • آسفالت بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع از معابر شهر یزد
  • پیوست فرهنگی بوستان‌ها تدوین شود
  • نگاهی به اقدامات صورت گرفته برای رفع آبگرفتگی معابر اهواز
  • زنده گیری یک قلاده گرگ در مشهد
  • (تصاویر) آبگرفتگی معابر به دنبال بارش‌های سیل آسا در یاسوج
  • سیلاب شهر شاهرود را هم درنوردید + فیلم
  • بازگشایی مسیرهای کنارگذر شیراز
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز پاک‌سازی و بازگشایی شد
  •  امدادرسانی نجاتگران هلال احمر گرمه به متاثرین از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آبگرفتگی معابر