Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار خبر رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با عنوان «پروازهای خارجی، مهمترین عامل کرونا در لارستان است» روابط عمومی فرودگاه لارستان در پاسخ به رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان جوابیه ای در اختیار خبرگزاری فارس قرارداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز،روابط عمومی فرودگاه لارستان در پاسخ به رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان جوابیه ای در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد متن جوابیه به شرح ذیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پاسخ به مصاحبه دکتر کریمی ریاست محترم دانشکده علوم پزشکی لارستان در خصوص شروع بیماری کرونا در منطقه از طریق پروازهای ورودی به استحضار می‌رساند

 ۱. پروازهایی که در حال حاضر از فرودگاه لارستان انجام می‌شود  جهت  انتقال اتباع ایرانی و لارستانی از کشور امارات به ایران با احترام و تکریم انجام می‌گردد لازم به ذکر است ورود هرگونه اتباع خارجی از قبیل افاغنه و اعراب از شروع قرنطینه  به ایران ممنوع گردیده است و از طریق مرز هوایی لارستان تاکنون ورود این اتباع خصوصاً افاغنه را نداشتیم.

۲. این فرودگاه برابر پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت اقدام نموده و در همکاری صمیمانه و تعامل کامل با معاونت بهداشت آن دانشکده اقدام به نمونه‌گیری از مسافران ورودی به‌صورت راندوم نموده است این در حالی است که مراحل بعدی پروتکل ابلاغی مبنی بر قرنطینه مسافرین تا اعلام نتایج آزمایش‌ها که در این راستا بسیار حائز اهمیت است به نظر می‌رسد مشخص نمی‌باشد.

  ۳. اعلام غیررسمی نتایج آزمایشات آن‌هم در مصاحبه‌ها و بعد از چندین روز  بدون اعلام به این اداره کل (جهت انعکاس و اقدام پیشگیرانه و تصمیم سازی بهتر)  بیشتر به فرافکنی شبیه است، لازم است  دانشکده علوم پزشکی لارستان نسبت به شفاف نمودن درصد دقیق بیماران مبتلا در پروازهای این فرودگاه اقدام نماید ، چراکه تصمیمات بعدی نیازمند این اطلاعات می‌باشد

۴در خصوص ابطال پروازهای خارجی این فرودگاه  آیا در صورت ابطال پروازها ورود مسافران لارستانی  به شهرستان قطع خواهد شد؟ یا اینکه مسافران ورودی به شهرستان از طرق مرزهای هوایی دیگر وارد کشور و به‌تبع  آن وارد شهرستان خواهند شد؟همان‌گونه به دلیل برقرار نشدن پرواز کویت به لار بعدازلغو پروازها،مسافران از مسیرهای دیگر وارد شهرستان شدند.

که این نیز به دلیل عدم کنترل لازم چالش جدیدی را آغاز خواهد نمود.در این خصوص نیز احترام و توجه به ورود شایسته مردم منطقه در اولویت بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس ،رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، پروازهای خارجی را مهم‌ترین عامل ابتلای مردم لارستان به ویروس کووید ۱۹ عنوان کرد.

محمدحسین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز، یکی از مشکلات عمده لارستان را در مدیریت بیماری «کرونا»، پروازهای خارجی عنوان کرد و اظهار داشت: پروازهای خارجی لارستان که مسافران آن عمدتاً افاغنه و اعراب خلیج‌فارس هستند، مهم‌ترین عامل انتقال ویروس به مردم این خطه از استان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علوم پزشکی فرودگاه لارستان شیراز رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان فرودگاه لارستان پروازهای خارجی خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند

رضا حاج منوچهری گفت: یکی از راهکارها برای کاهش فرسودگی شغلی ایجاد جذابیت‌های بصری در محیط کار است که انجام بخشی از این کار به عهده روابط عمومی هاست.

وی با اشاره به جایگاه روابط عمومی در شناساندن سازمان و انتقال مطالبات مراجعین و همکاران به مسئولین افزود: روابط عمومی چشم، گوش و زبان سازمان است که وظیفه دارد اخبار و موضوعات مختلف را رصد کند و آنچه در مورد سازمان مطرح می شود را ببیند، بشنود و به ابهامات، سئوالات و یا شبهه ها پاسخ گوید.

حاج منوچهری تصریح کرد: روابط عمومی باید مطالبه گر و پرسشگر باشد و هر آنچه در ذهن همکاران ایجاد سئوال، شبهه و دغدغه کرده است را از مسئولین سازمان مطالبه و پاسخ آن را به همکاران منتقل کند.

وی با تأکید بر اینکه وجود هرگونه شبهه بدون جواب، به بدنه سازمان آسیب خواهد زد، اظهار داشت: آمادگی کامل برای پاسخگویی به سئوالات در رده مدیریتی وجود دارد بنابراین روابط عمومی به عنوان واسطه بین مراجعین، همکاران و مدیران می توانند با پرسش از مسئولین در رفع ابهامات و سئوالات مخاطبان نقشی اساسی ایفا کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان وظیفه دیگر روابط عمومی را شناساندن سازمان عنوان کرد و گفت: یکی از نکات مهم، شناساندن سازمان و توانمندی ها و قابلیت های آن به جامعه و دیگر نهادها است چرا که با وجود پیشرفت های قابل توجه، افتخارات کسب شده و گستردگی خدمات سازمان، هنوز جمع کثیری از افراد جامعه، پزشکی قانونی را صرفا با معاینه جسد می شناسند در حالیکه این خدمت کمتر از پنج درصد خدمات سازمان را در بر می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این وظیفه روابط عمومی است که در ارتباط با رسانه و در دیدار ها و بازدیدها نسبت به معرفی سازمان و خدمات گسترده آن اقدام و زمینه شناخت دقیق و درست سازمان را فراهم کند.

حاج منوچهری همچنین با تأکید بر سختی کار پزشکی قانونی ادامه داد: با توجه به سختی کار پزشکی قانونی، بحث ارتقای معیشت همکاران به عنوان دغدغه ای جدی همیشه در دستور کار سطوح مدیریتی سازمان قرار داشته است.

همایش مسئولین روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، پنجم و ششم اردیبهشت ماه در مجتمع شهید بهشتی قوه قضاییه در تهران برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت