Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:11:55 GMT

آیا سوسک ها به تهران حمله می کنند؟

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۴۵۲۰

آیا سوسک ها به تهران حمله می کنند؟

محمدرضا محبوب فر کارشناس محیط زیست در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به هجوم سوسک‌ها در سطح شهرهایی، چون قزوین و سمنان اظهار کرد: فقدان بهداشت و محیط عمومی و عدم رعایت بهداشت فردی در سطح شهر، معابر و پارک‌ها باعث هجوم سوسک‌ها از سطح فاضلاب‌ها به سطح زمین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: هجوم حمله ملخ‌های صحرایی از بهار ۹۹

او در ادامه بیان کرد: یکی از دلایل دیگر هجوم سوسک‌ها اشکال در سیستم جمع آوری فاضلاب هاست، به طورمثال بخش‌هایی از شهر قزوین دارای شبکه فاضلاب سنتی است که همین موضوع باعث افزایش سوسک‌ می‌شود.

این کارشناس گفت: در سطح شهر تهران به دلیل فراوانی تعداد موش‌ها و اینکه موش‌ها از سوسک‌ها تغذیه می‌کنند، جمعیت سوسک‌ها قابل کنترل است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست هجوم سوسک سوسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران به میزبانی باغ کتاب

اختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران همزمان با گرامیداشت هفته زمین پاک و به میزبانی باغ کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در جریان برگزاری لیگ آموزشی و پژوهشی همیار محیط زیست تهران، دانش‌آموزان از نظر آموزشی، مهارتی و پژوهشی مورد ارزیابی قرار گرفتند و از نفرات برگزیده در آیین اختتامیه این لیگ در روز دوشنبه، سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ صبح و همزمان با هفته گرامیداشت زمین پاک در باغ کتاب تقدیر می‌شود.

 این لیگ با هدف آشنایی کودکان با محیط زیست، انس و علاقه با طبیعت و حفظ آن و یکپارچگى آموزش درباره محیط زیست شهرى و توجه به این حوزه، در بیش از ۱۰۰ پیش دبستانی و مدرسه مناطق مختلف شهرداری تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • (ویدیو) هشدار جدی کارشناس محیط زیست به تهرانی‌ها
  • اهمیت ویژه آموزش حفظ محیط زیست به کودکان
  • (عکس) زنده‌گیری یک راس بره میش وحشی در پردیس تهران
  • اختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران به میزبانی باغ کتاب
  • علی سلاجقه: مالچ‌پاشی نفتی را برای همیشه از دستور کار خارج کرده‌ایم
  • مالچ‌پاشی نفتی را از دستور کار خارج کرده‌ایم
  • اولتیماتوم سازمان محیط زیست به شرکت‌های صنعتی تهران
  • گرامیداشت روز زمین پاک در قزوین 
  • بزرگ‌ترین معضل زیست‌محیطی قم فاضلاب است