Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیری گفت: تاسیسات گردشگری فارس آماده ارائه تخفیف ۵۰درصدی به کادر درمانی در دوران پساکرونا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مصیب امیری» امروز (۲۳ اردیبهشت) با اشاره به زحمات جبران ناپذیر کادر درمانی کشور در مدیریت بیماری ویروس کرونا، گفت:ارائه خدمات و تسهیلات به کادر درمانی کشور، مسئولیت اجتماعی جامعه گردشگری استان فارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس با تشکر از ایثار و فداکاری کادر درمانی کشور، افزود :بسیاری از تاسیسات گردشگری این استان آماده ارائه تخفیف ۵٠ درصدی در دوران پساکرونا به کادر درمانی هستند.

امیری با بیان اینکه تمامی هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و متل‌های استان فارس پذیرای کادر درمانی بوده، اظهار کرد: برخی اقامتگاه ‌های بومگردی استان نیز از قبیل ریچی، چمگل، جورگ، ستایش، نریمان، فانوس، باباخان، سرقنات، ماه سلطان، ایل دخت قشقایی، نی چشمه، ناظمی، معصومه سلطان، شمیم ییلاق، آسمان آبی، باغ دراز، نایب، تنگ چوگان، آق دایی آماده خدمت رسانی هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس افزود: کادر درمانی با معرفی نامه از وزارت بهداشت و واحد‌های تابعه آن در سراسر کشور(استان‌ها و شهرستان‌ها) شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی، بیمارستان‌ها‌، درمانگاه‌ها، شبکه های بهداشت استانی و شهرستانی و کلینیک‌های درمانی با تسهیلات در نظر گرفته پذیرش می‌شوند.

وی گفت: اسکان کادر درمانی کشور به تاسیسات گردشگری فارس در راستای برنامه‌ریزی مناسب و میزبانی بهتر با رزرو قبلی امکان پذیر است.

امیری با تشکر از همراهی مدیران تاسیسات گردشگری استان فارس در تمامی بحران‌ها با مردم و مسئولان استان، افزود: تداوم خدمت رسانی به کادر درمانی کشور در دوران پساکرونا تا ٢٠ اسفندماه ٩٩ اعلام شده است.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری فارس ظرفیت های گردشگری فارس کرونا شیراز کادر درمانی کشور تاسیسات گردشگری کادر درمانی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان

عیسی هواسی در جریان بازدید سرزده از بیمارستان کوثر سنندج خواستار استفاده بیشتر از مزیت‌های این بیمارستان برای افزایش سطح کمی و کیفی خدمات‌رسانی به مردم در بخش درمان شد و گفت: ارتقای درآمد‌های حوزه توریسم درمانی جهت افزایش بهره‌وری و منابع مالی برای ایجاد بخش‌های جدید و به روزرسانی تجهیزات پزشکی و همچنین استفاده از ظرفیت بخش VIP این بیمارستان حائز اهمیت است.

وی با تاکید ویژه بر لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی در انجام اعمال جراحی و بیمارستانی، گفت: اگرچه عمده پزشکان، جراحان و کادر درمان افرادی دلسوز و دغدغه‌مند جامعه هستند، اما در پاره‌ای از موارد، شکواییه‌های مبنی بر اخذ وجوه مازاد و به اصطلاح زیرمیزی توسط تعداد محدودی از پزشکان و ایراد آسیب به وجه حوزه بهداشت درمان گزارش می‌شود.

بازرس کل استان کردستان تاکید کرد: ضمن هشدار جدی به این اشخاص، از عموم مردم تقاضا داریم موراد تخلفات و سوء جریانات را از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۶ به سازمان بازرسی کل کشور منعکس نمایند.

وی ضمن قدردانی از زحمات پزشکان کادر درمان و پزشکی استان کردستان گفت: افزایش تعداد کادر درمانی و توجه ویژه به جبران زحمات و مطالبات به حق این قشر موجب بهبود خدمت‌رسانی و افزایش تمرکز این عزیزان زحمتکش در انجام رسالت خطیرشان می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو؛ آماده‌باش برای نبرد با مس
  • برنامه ریزی برای راه اندازی اولین آکادمی گردشگری خوراک غرب کشور در کرمانشاه
  • برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس‌ها نسبت به سال گذشته در فارس
  • بازدید استاندار ایلام از بیمارستان رازی و گلایه‌های بیماران
  • «بسته‌های گردشگری» خدمت جدید ناژوان برای شهروندان و مسافران
  • تخفیف ۲۰ درصدی صنایع‌دستی در بازارچه‌های نوروزی کرمانشاه
  • بسته‌های گردشگری طلایی، نقره‌ای و برنزی ناژوان رونمایی شد
  • ارائه تخفیف‌های نوروزی بازاریان به مسافران و گردشگران کیش