Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-رهبر اکثریت جمهوری‌خواه سنای آمریکا گفت، باراک اوباما نباید از مدیریت دونالد ترامپ در قبال شیوع کروناویروس انتقاد می‌کرد و انتقاد اوباما را "کمی بی‌کلاس" توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری هیل، لارا ترامپ، عروس دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در جریان یک مراسم اینترنتی برگزار شده از سوی کمپین انتخاباتی ترامپ خطاب به میچ مک‌کانل، رهبر اکثریت جمهوری‌خواه سنای آمریکا گفت، باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا به نحوه پاسخگویی دونالد ترامپ به شیوع کروناویروس "حمله کرده است".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مک‌کانل در پاسخ گفت، اوباما باید از رویه جورج دبلیو بوش، رئیس جمهوری اسبق آمریکا که بعد از ترک کاخ سفید عمدتا از مداخله در امور سیاست پرهیز داشت، تبعیت می‌کرد.

مک‌کانل همچنین به این مساله اشاره کرد که جورج بوش و پدرش هر دو وقتی از ریاست جمهوری کنار رفتند "دهانشان را بسته نگه داشتند" زیرا فکر نمی‌کردند انتقاد کردن از یک رئیس جمهوری دیگر "کار مناسبی باشد".

این سیاستمدار جمهوری‌خواه آمریکایی خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم اوباما هم باید دهان خود را بسته نگه می‌داشت. شما می‌دانید و ما هم می‌دانیم که او چندان از آنچه که این دولت انجام می‌دهد خوشش نمی‌آید. این قابل درک است. اما من فکر می‌کنم این به وضوح کمی بی‌کلاسی است که از دولتی که بعد از دولت شما روی کار می‌آید، انتقاد کنید.

مک‌کانل ادامه داد: شما قبلا فرصت خود را امتحان کردید. شما هشت سال دولت را در دست داشتید. فکر می‌کنم سنتی که خانواده بوش در عدم انتقاد از رئیس جمهوری بعد از خود بنا نهادند، یک سنت خوب است.

نه لارا ترامپ و نه مک‌کانل دقیقا نگفتند که منظورشان کدام اظهارنظرهای اوباما است. اخیرا گزارش شد که اوباما در یک کنفرانس تلفنی خصوصی پاسخ دولت ترامپ به بحران شیوع کرونا را "فاجعه پرآشوب تمام عیار" توصیف کرده و آن را نشات گرفته از ذهنیت "کسب منفعت شخصی از بحران" دانسته است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رئیس جمهوری مک کانل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد (فیلم)

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ ای جنایی