Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@18:20:27 GMT

پلمب تعدادی از نانوایی‌های همدان به علت کم‌فروشی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۵۳۶۴

پلمب تعدادی از نانوایی‌های همدان به علت کم‌فروشی

ایسنا/همدان رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از معرفی ۵۹ واحد نانوایی‌ به تعزیرات حکومتی استان و اعمال جریمه‌های سنگین و قطع سهمیه این نانوایی ها به علت کم فروشی خبر داد.

داریوش صفاری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بیشتر این واحدها به علت کم فروشی پلمب و جریمه شدند، افزود: این واحدها به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع کرونا و کم فروشی پلمب شدند که برای آنها جریمه نیز پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود ۱۸۶۷ نانوایی در سطح استان، بر برخورد قاطع با نانوایی‌های متخلف وکم‌فروش تأکید و اظهار کرد: با نانوایانی که طبق دستورالعمل‌های بهداشتی رفتار نکنند، به شدت برخورد خواهد شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان بیان کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف از قبیل کم فروشی و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ یا از طریق سامانه به ما گزارش دهند.

وی با اشاره به قیمت‌های جدید انواع نان در همدان، افزود: در حال حاضر قیمت مصوب نان لواش با وزن ۱۲۰ گرم به قیمت ۳۰۰ تومان، سنگک ۴۵۰ گرمی ۱۰۰۰ تومان، بربری ۳۸۰ گرمی ۷۵۰ تومان و نان تافتون ۲۲۰ گرمی ۵۰۰ تومان است.

صفاری با بیان اینکه قیمت آرد یارانه‌ای دو که همان آرد پز است از ۱۱۷۰ تا ۱۲۳۰ تومان به فروش رسیده است، گفت: سنگک آزادپز ۱۳۰۰ تومان، بربری ۱۰۰۰ تومان و نان تافتون ۷۰۰ تومان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نانوایی های متخلف کروناویروس نظارت و بازرسی استانی اقتصادی پلمب نانوايي کم فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت قیمت شیرخشک بعد از تغییر سیاست‌های ارزی

سرپرست اداره سازمان غذا و دارو، از کم فروشی و گران فروشی فرآروده‌ها و محصولات سلامت محور به عنوان خط قرمز سازمان نام برد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رستمی، سرپرست اداره غذا و دارو با اشاره به اینکه کم فروشی و گران فروشی خط قرمز سازمان غذا و دارو است، گفت: با توجه به تغییر مؤلفه‌های تأثیر گذار بر قیمت فرآورده‌ها، تلاش می‌کنیم قیمت‌ها را به منظور حفظ زنجیره تأمین و با رویکرد حمایت از مردم مدیریت کنیم.

وی افزود: سیاست ارزی شیرخشک اطفال سال گذشته از ارز ۴۲۰۰ به ارز ترجیحی نوع دوم ۲۸۵۰۰ تومانی تغییر پیدا کرد و متعاقباً قیمت‌های جدید ابلاغ شد با توجه به اینکه قیمت افزایش پیدا کرده بود سازمان غذا و دارو بخش عمده‌ای از مابه التفاوت این افزایش قیمت را تحت پوشش یارانه ارزی قرار داد.

رستمی ادامه داد: در خصوص فرآورده‌های وارداتی، پس از عبور بیش از ۶ ماه از طرح که با مدیریت خوبی به نفع مردم انجام شد و فرآورده‌های که با ارز قبلی تأمین شده بودند، با قیمت قبلی به فروش رسید می‌توانیم به تدریج قیمت جدید را ابلاغ کنیم. لذا، اگر چه به طور طبیعی افزایش قیمت وجود دارد، اما مردم هم تأیید خواهند کرد که نسبت به تورم و افزایش قیمت محصولات دیگر، محسوس نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پلمب شیرینی فروشی قدیمی در خیابان انقلاب/ عکس
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • قیمت جدید سکه، نیم سکه و ربع سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • رسیدگی به ۲ هزار شکایت از خودروسازان در شورای رقابت
  • جدیدترین قیمت طلا و سکه در بازار؛ طلای ۱۸ عیار چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • وضعیت قیمت شیرخشک بعد از تغییر سیاست‌های ارزی
  • رکود در بازار برخی اقلام غذایی با تخفیف‌ هم شکسته نشد
  • نظارت‌ بر نانوایی‌های زابل تشدید شود