Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@10:43:54 GMT

تشییع پیکر مطهر شهدای دریادل حادثه ناوچه کنارک

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۵۳۷۵

تشییع پیکر مطهر شهدای دریادل حادثه ناوچه کنارک

به گزارش تابناک به نقل از میزان، مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای دریادل ناوچه کنارک امروز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منطقه سوم دریایی کنارک برگزار شد.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش مسئولان استان سیستان و بلوچستان، هم‌رزمان و خانواده معظم شهدا از جمله حاضران در این مراسم اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تشییع پیکر مطهر شهدای دریادل حادثه ناوچه کنارک

عصر روز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۹ در حین انجام تمرین دریایی توسط تعدادی از شناور‌های نیروی دریایی ارتش در آب‌های جاسک و چابهار، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد و تعدادی از دریادلان نیروی دریایی به فیض شهادت نائل آمدند.

پس از این حادثه تیم‌های امداد و نجات دریایی در فاصله کوتاه در محل حضور یافته و مجروحان و شهدا را از شناور تخلیه و به مراکز درمانی منتقل کردند. نیرو‌های مستقر در شناور مذکور رشادت مثال زدنی در نجات جان همرزمان خود به خرج دادند.

تقدیم ۱۹ شهید
طبق اعلام روابط عمومی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تعداد شهدای این حادثه ۱۹ تن بوده و تعداد مجروحان نیز ۱۵ نفر است که در وضعیت مناسبی به سر می‌برند.

بر اساس این گزارش شناور حادثه‌دیده کنارک طی عملیاتی برای بررسی‌های فنی به محل اسکله دریایی منطقه منتقل شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا رضا رحمانی کنارک ناوچه کنارک ناو جماران حسین مدرس خیابانی دعای روز هجدهم رمضان حبیب الله سیاری حسین خانزادی شهدای ناوچه کنارک ناوچه کنارک تشییع ویروس کرونا رضا رحمانی کنارک ناوچه کنارک ناو جماران حسین مدرس خیابانی دعای روز هجدهم رمضان نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر | تشییع پیکر پرویز داوودی

آفتاب‌‌نیوز :

پیکر «پرویز داوودی» معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، ظهر جمعه (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) در قطعه ۷۴ بهشت زهرا (س) تشییع و به خاک سپرده شد.

مرحوم داوودی در سن ۷۱ سالگی درگذشت.

پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد و مدرک دکتری اقتصاد را سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا در ایالات متحده آمریکا دریافت کرد.

عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه (مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی)، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی (دولت سازندگی)، معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم (محمود احمدی نژاد) از سوابق کاری و اجرایی مرحوم پرویز داوودی است.

دیگر خبرها

  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • پیکر فرد غرق‌شده در سیل دشتیاری پیدا شد
  • تیم جستجو و نجات بندرچابهار پیکر یک نفر غرق‌شده در سیل دشتیاری را پیدا کرد
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • تصاویر | تشییع پیکر پرویز داوودی