Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@12:21:44 GMT

پلمپ سرنوشت واحد صنفی متخلف در رامهرمز

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۵۳۹۰

پلمپ سرنوشت واحد صنفی متخلف در رامهرمز

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یک واحد صنفی بدلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح شهر رامهرمز از سوی تیم مشترک از نمایندگان اتاق اصناف، فرمانداری، اداره اماکن نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان و اداره صنعت و معدن پلمپ شدند.

 تاکنون ۵ واحد صنفی بدلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پلمپ شده و روز‌های آینده بازرسی‌ها با جدیت بیشتر در دو نوبت صبح و عصر بطور مستمر در این شهرستان انجام و با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اطلاعیه‌های قبلی شبکه بهداشت و درمان رامهرمز، فعالیت کلیه صنوف بجز واحد‌های صنفی که مایحتاج ضروری مردم را تامین می کنند تا ساعت ۲۰ است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان کرونا ویروس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰۰ کیلوگرم گوشت قاچاق بوفالو

رییس اداره دامپزشکی قشم از کشف ۳۰۰ کیلوگرم گوشت قاچاق بوفالو یا گاومیش هندی فاقد مجوز بهداشتی و دامپزشکی در این شهرستان مرزی خبر داد.

محمد صدیق ارم روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در پی تشدید طرح نظارت بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی به منظور ارتقای کیفیت و ایمنی مواد خام دامی، جلوگیری از عرضه این مواد به صورت غیر بهداشتی و حفظ سلامت عمومی قشموندان و گردشگران، کارشناسان این اداره با همکاری پلیس فتا و پایگاه دریابانی قشم برابر دستور دادستان عمومی و انقلاب این مقدار گوشت قاچاق بوفالو را که به صورت غیر مجاز و بدون اخذ گواهی بهداشتی وارد این جزیره شده بود کشف و توقیف کردند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان این مقدار گوشت را از مبدا یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس وارد یکی از روستاهای غرب جزیره قشم کرده بودند.

رییس اداره دامپزشکی قشم با اشاره به اینکه هرگونه استفاده گوشت بوفالو وارداتی و قاچاق خارج از فرآیند صنایع غذایی و شبکه نظارتی سازمان دامپزشکی کشور ممنوع است، توضیح داد: گوشت های قاچاق کشف شده برای انجام مراحل بعدی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

۳۰۰ کیلوگرم گوشت قاچاق بوفالو در قشم کشف شد

ارم از عموم قشموندان و گردشگران درخواست کرد ضمن رعایت توصیه های بهداشتی دامپزشکی به عنوان ناظر بهداشتی همیار دامپزشکی باشند و در صورت اطلاع و مشاهده هرگونه تخلف مرتبط با اداره دامپزشکی شهرستان قشم از طریق شماره های ۰۷۶۳۵۳۴۴۱۱۰ و ۰۷۶۳۵۳۴۴۴۲۰ به اداره کل دامپزشکی جزیره اطلاع دهند.

بوفالو جانوری پستاندار از تیره گاوان و دسته جفت سمان با شاخ های هلالی است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • دامداران ضوابط قرق مراتع را رعایت کنند
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • کشف ۳۰۰ کیلوگرم گوشت قاچاق بوفالو