Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@11:30:36 GMT

راه اندازی نخستین مسیر ویژه دوچرخه‌سواری در منطقه سه تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۵۵۱۶

راه اندازی نخستین مسیر ویژه دوچرخه‌سواری در منطقه سه تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی وفقی معاون حمل و نقل و ترافیک در این خصوص گفت: نخستین مسیر ویژه دوچرخه سواری از بلوار میرداماد آغاز و به صورت شبکه ای، تعدادی از خیابان‌های این منطقه سه را به یکدیگر وصل می‌کند و با نرده‌های زردرنگ از مسیر خودروها تفکیک شده است.

وفقی افزود: در راستای گسترش حمل‌ونقل پاک در منطقه سه و کاهش آلودگی هوا و ترافیک، طرح ساخت مسیر دوچرخه‌سواری در این منطقه سه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه سه اذعان داشت: نخستین فاز اجرای این طرح در بلوار میرداماد حد فاصل میدان مادر تا پل مدرس بود که آماده بهره‌برداری است. این مسیر زیر پل مدرس، بلوار را دور می‌زند و شهروندان می‌توانند به‌صورت رفت و برگشت در این مسیر تردد کنند. مسیر دوچرخه‌سواری بلوار میرداماد قرار است تا خیابان ولی‌عصر (عج) ادامه پیدا کند. عبور از بزرگراه مدرس یکی از چالش‌های پیش روی شهرداری در این پروژه است.

وفقی اظهار داشت: برای وصل کردن این مسیر به خیابان ولی‌عصر (عج) باید روی بزرگراه مدرس پل بزنیم. پل ماشین رو این مسیر به دلیل کم‌عرض بودن ظرفیت لازم برای ایجاد مسیر دوچرخه را ندارد. از طرفی برای ایمنی بالا نیاز به ساخت پل جدیدی مختص مسیر دوچرخه داریم که استانداردهای لازم برای عبور دوچرخه را هم داشته باشد.

کد خبر 4923725

منبع: مهر

کلیدواژه: دوچرخه سواری شهرداری منطقه 3 میرداماد ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش زلزله شورای شهر تهران قوه قضاییه روز معلم کمیته امداد امام خمینی نیروی انتظامی شهر تهران زلزله تهران بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هوای سالم سیدابراهیم رئیسی دوچرخه سواری مسیر دوچرخه منطقه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه عباسی عضو باشگاه دوچرخه‌سواری بی شاپور کازرون، عنوان قهرمانی مسابقات دوچرخه سواری کشوری را از آن خود کرد.

عباسی در رده سنی امید در این دوره از مسابقات توانست با کسب مدال طلا، عضو اصلی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور شود و در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت در مالزی برگزار می‌شود، شرکت کند.

مسابقات دوچرخه سواری کوهستانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، دوم اردیبهشت در پارک جنگلی چیتگر تهران برگزار شد.

کد خبر 6086612

دیگر خبرها

  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • آغاز لایروبی رودخانه‌های شهر رشت
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود
  • همایش دوچرخه سواری در روستای محمدآباد رزن
  • برگزاری اردوی ملی پوشان دوچرخه سواری به میزبانی البرز
  • عمارت کوشک امیرسلیمانی حریم دار شد/ زندان هارون الرشید در مسیر گردشگری تهران