Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور طی بخشنامه‌ ابلاغی به دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد افزایش ۵۰ درصد امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری منوط به عدم ایجاد بار مالی جدید است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور طی بخشنامه‌ای دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرد، اعتبار مورد نیاز ماهانه افزایش 50 درصد امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری و منابع تأمین اعتبار را به فوریت اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بخشنامه نوبخت، اجرای افزایش تا 50 درصد امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری منوط به عدم ایجاد بار مالی مازاد بر اعتبارات مصوب و تخصیص داده شده است.

مسئولیت ایجاد هرگونه بار مالی جدید به عهده بالاترین مقام دستگاه اجرایی و ذیحسابان خواهد بود.

انتهای پیام/

     

منبع: دانا

کلیدواژه: امتیازات فصل دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت صدور بخشنامه یک شبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، هیئت مقررات زدایی به فعالان اقتصادی اعلام کرده درصورت مشاهده هرگونه بخشنامه یا دستورالعمل خلق الساعه با گزارش آن به این مرکز، به اجرای قانون پیش بینی پذیر شدن اقتصاد و بهبود فضای کسب و کار کمک کنند. طبق قانون مقررات تنها در صورت ثبت در سامانه ملی قوانین و مقررات در زمان مقتضی، لازم الاجرا هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ممنوعیت صدور بخشنامه یک شبه
  • بخشنامه حقوق ورودی گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار ابلاغ شد
  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها
  • خبر فوری وزیر کار برای بازنشستگان/ زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان اعلام شد
  • خبر مهم برای کارمندان؛ زمان اجرای افزایش حقوق اعلام شد
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • ◄ کدام معاونان وزیر راه و شهرسازی شرایط احراز پست معاونت را ندارند؟
  • ابلاغ احکام قانون بودجه سال ۱۴۰۳ جهت اجرا در گمرک + جدول