Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در این جلسه که روز سه‌شنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» برگزار شد، گزارشی از آخرین وضعیت تامین کالاهای اساسی در سال جاری به اطلاع اعضا رسید.

براساس این گزارش، خرید تضمینی گندم در مقایسه با سال گذشته از نظر میزان تولید و تامین نیاز داخلی مناسب ارزیابی شده و ذخائر استراتژیک کالاها مطابق برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه همچنین مقرر شد با هماهنگی لازم بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی جدول واردات به گونه‌ای تهیه شود تا ضمن تامین به موقع کالاهای مورد نیاز مردم، چرخه تولید داخلی نیز دچار خلل نشود.

در ادامه این جلسه شیوه چگونگی تامین مالی برای نوسازی نیروگاه جدید ری  بررسی وتصویب شد.

فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی هم گزارشی از برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای آزاد سازی سهام عدالت ارائه کرد.

در این گزارش براساس تاکید رئیس‌جمهور مبنی بر تسهیل در فرآیند آسان‌سازی شیوه واگذاری برای سهامداران، مقرر شد مطابق برنامه اعلام شده سازمان خصوصی‌سازی، صاحبان سهام با انتخاب یکی از بانک‌ها و مراجعه به آن ضمن ارائه وکالت‌نامه فروش بتوانند در موعد اعلام شده پول برداشت کنند.

در این جلسه همچنین گزارشی از همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با جمهوری خلق چین ارائه شد.

برچسب‌ها سازمان خصوصی سازی گندم وزارت صنعت معدن و تجارت فرهاد دژپسند چین سهام عدالت دولت حسن روحانی پروندهٔ خبری بازار بورس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان خصوصی سازی گندم وزارت صنعت معدن و تجارت فرهاد دژپسند چین سهام عدالت دولت حسن روحانی سازمان خصوصی سازی گندم وزارت صنعت معدن و تجارت فرهاد دژپسند چین سهام عدالت دولت حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس: 3200 میلیارد، استقلال: 2793 میلیارد!

به گزارش "ورزش سه"، محمود قامت معاون سازمان خصوصی‌سازی در خصوص واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال گفت: مطابق ترتیبات مندرج در آگهی واگذاری سهام دو باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و استقلال، امروز سوم اردیبهشت موعد عرضه سهام در تابلوی شرکت فرابورس ایران بود و با تلاش‌هایی که دوستان ما در وزارت امور اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی انجام دادند، امروز متقاضیان خرید سهام دو باشگاه، اجازه حضور در رقابت پیدا کردند.

وی افزود: در واقع هشتاد و پنج درصد سهام استقلال ایران توسط کنسرسیومی از شرکت‌های هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پارس، بوعلی، شهید تندگویان و بندرامام امروز معامله شد. کارگزار خریدار قیمت هر سهم پایه این شرکت که معادل 3046 ریال بود، وارد سیستم کردند. کارگزار فروش این سهام، بانک صنعت و معدن بود و مطابق رویه‌ معاملات فرابورس، این معامله قطعی شد و ارزش کل این معامله مبلغی در حدود 2793 میلیارد تومان بود.

او در مورد سهام پرسپولیس توضیح داد: مطابق موضوع، کنسرسیوم متشکل از بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصادنوین، مشترکا درخواست خرید سهام را دادند و با اخذ مجوز لازم، اجازه حضور در این عرضه را پیدا کردند. از طرف کارگزار خریدار قیمت هر سهم معادل 3580 ریال در سامانه معاملات ثبت شد و کارگزار فروش سهام که بانک ملی ایران بود، معامله را طبق رویه قطعی کرد. ارزش کل 85 درصد سهام پرسپولیس حدود 3200 میلیارد تومان بود.

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • چرا پرسپولیس گران‌تر از استقلال فروخته شد؟
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس: 3200 میلیارد، استقلال: 2793 میلیارد!
  • آموزش: چگونه مانع افزایش حافظه مصرفی پیام‌رسان‌ها شویم؟
  • بومی سازی مخازن ذخیره آب
  • ضرورت استفاده دستگاه‌های خراسان رضوی از همه مجاری تامین منابع
  • بازوهای نظارتی کشور وارد عمل شدند
  • ستاد سهام؛ ابتکار یزد برای تحقق شعار سال /برنامه‌ریزی برای جهش تولید با مشارکت مردم در یزد
  • تامین ۶۰۰ هزار قطعه زمین در قالب طرح مهاجرت معکوس به روستاهای کشور