Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: سالمندان مستلزم توجه و خدمت ویژه هستند .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛محمود ثمینی در شورای ساماندهی امور سالمندان استان،اظهار کرد: نکته حائز اهمیت در خصوص سالمندان و افرادی که دارای کهولت سن هستند این است که نیازمند خدمت و توجه ویژه به لحاظ روحی، روانی و جسمی هستند و این موضوع برای همه عمومیت دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی و نیاز به فرزند آوری، با برنامه ریزی و فرهنگ سازی در خصوص زادآوری، به سمت جامعه جوان حرکت کنیم .

ثمینی با بیان اینکه ایران به لحاظ سنی کشوری جوان است، تصریح کرد: با حرکت جامعه به سمت سالمندی از جمعیت جوان جامعه کاسته خواهد شد که در این زمینه باید با ارائه برنامه و فرهنگ سازی از این کار پیشگیری کرد و سرمایه جوان جامعه حفظ شود .

اوبا تاکید بر لزوم راه‌اندازی و بهره برداری از خانه های مهر، تصریح کرد: فرمانداران و سایر دست اندرکاران موضوع ارائه خدمات و اقدامات لازم در خصوص خدمت رسانی به سالمندان را با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین در برنامه های خود لحاظ کنند .

ثمینی با اشاره به عمومیت خدمت به سالمندان، خاطرنشان کرد: مدیران با برگزاری جلسات تقدیر و دعوت از بازنشستگان، موضوع تجلیل از این قشر زحمت کش را در دستور کار قرار داده و زمینه تشویق و دلگرمی آنان را بدین واسطه فراهم کنند.

او با اعلام این که اجرای برنامه های شاد و مفرح برای سالمندان موجب افزایش امید به آینده و سرزندگی در آنان می شود گفت: در دین ما بر تکریم بزرگان تأکید بسیار شده که لزوم فرهنگ سازی با توجه به آموزه های دینی در راستای خدمت به سالمندان امری ضروری است .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: مدیران با در نظر گرفتن « سند ملی سالمندان »، پیشنهادات خود را در جهت اجرایی شدن این سند به دبیرخانه شورا ارسال کنند تا با بهره گیری از این تصمیمات بتوان اقدامات تاثیرگذاری در جهت خدمت و کمک به سالمندان اجرا کرد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سالمندان فرهنگ سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک

خانه بهداشت خوزنان با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.

این مرکز درمانی علاوه بر جمعیت هزار و ۲۰۰ نفری، اهالی روستا‌های ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • ضرورت توجه به حجاب وعفاف در جامعه
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است