Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جلسه هیئت رییسه سازمان لیگ کشتی به دوشنبه هفته آینده موکول شد. تاریخ انتشار: 13:49 - 23 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۰۲۷۸

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، با اینکه قرار بود طبق هماهنگی‌های به عمل آمده اولین جلسه هیئت رییسه سازمان لیگ کشتی روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت با حضور رییس فدراسیون کشتی، رییس سازمان لیگ، اعضای هیئت رییسه سازمان لیگ و چند تن از پیشکسوتان کشتی به عنوان مهمان جلسه برگزار شود، این نشست با توجه به لزوم حضور تمامی اعضا به دوشنبه هفته آینده ۲۹ اردیبهشت موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست قرار است درباره مسائلی همچون برگزاری یا عدم برگزاری لیگ دسته اول، تعیین میزبان‌های جام باشگاه‌های جهان، زمان‌بندی لیگ برتر و... تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: دبیر: سخنگو انتخاب کردم که دروغ نگویم! / محمدی به رفتارش ادامه دهد، قطع همکاری می‌کنیم انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان لیگ کشتی فدراسیون کشتی هیئت رییسه سازمان لیگ سازمان لیگ کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد

انتخابات هیئت کشتی استان تهران با رد شکایت مطرح شده، قانونی اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت فدراسیون کشتی در این مورد نوشت: «رئیس برکنار شده هیئت کشتی استان تهران که تاکنون بیش از 10 شکایت از فدراسیون کشتی داشته و اکثر آنها نیز از طرف دادگاه رد شده است، در یکی از شکایت‌های خود به قانونی بودن مجمع انتخابات هیئت کشتی استان تهران اعتراض داشت که بر اساس رأی صادر شده از شعبه 45 دیوان عدالت اداری، این شکایت رد و انتخابات قانونی اعلام شد».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بسته بودن فرودگاه دبی سفر تیم ملی کشتی فرنگی را به تعویق انداخت
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک
  • ارتقای رتبه علمی اعضای هیئت علمی تغییر می‌کند
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد
  • بلاتکلیفی در اکران «مست عشق»
  • دلیل تعویق اکران «مست عشق» مشخص شد