Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:23:21 GMT

روستاهای در معرض خطر گلستان شناسنامه دار می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۶۶۲۷

روستاهای در معرض خطر گلستان شناسنامه دار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی ظهر سه شنبه در دیدار با رئیس پژوهشکده سوانح طبیعی کشور اظهارکرد: حوادث گوناگونی در استان به وقوع پیوسته و این امر ضرورت مقاوم سازی واحدهای مسکونی را افزایش می دهد.

وی گفت: برای حفظ جان و مال مردم در وقوع حوادث غیرمترقبه، در زمینه شناسنامه دار شدن همه روستاهای در معرض خطر استان با پژوهشکده سوانح طبیعی کشور هم اندیشی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی با بیان اینکه برای اجرای این طرح نیازمند یاری مسئولان استانی هستیم، تصریح کرد: دفتر مدیریت بحران بنیاد مسکن استان گلستان روستاهای در معرض خطر استان از نظر رانش، سیل، فروچاله ها، سنگ افتان و غیره را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهد تا اقدامات لازم برای ایمن سازی و پایدارسازی روستاها صورت پذیرد.

گفتنی است که در این جلسه که معاون پژوهشکده سوانح طبیعی و معاون عمران روستایی و مدیر دفتر مدیریت بحران بنیاد مسکن استان هم حضور داشتند، در خصوص ارائه طرح مطالعاتی در جهت شناسایی روستاهای در معرض سوانح و ارائه راهکارهای ایمن سازی بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 4923842

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان سید محمد حسینی بنیاد مسکن گلستان ویروس کرونا بوشهر شیراز قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان ایلام ماه مبارك رمضان کمک به نیازمندان زلزله بیرجند مواسات بسته معیشتی روستاهای در معرض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۰۴ هزار میلیاردی سال گذشته محقق شد | تحقق بودجه با اتکا به ۴ محور

به گزارش همشهری آنلاین؛ مولد سازی املاک یکی از مهم ترین تحولاتی است که در این دوره مدیریت شهری پیگیری می شود. لطف الله فروزنده با بیان این مطلب گفت: «در سال ۱۴۰۱ رقم بودجه به ۸۰ هزار میلیارد تومان رسید که نزدیک ۱۴۰ در صد رشد بودجه داشتیم و سال گذشته هم تا پایان دی ماه بودجه (حدود ۷۶ هزار میلیارد تومان) محقق شد و برای اولین بار متمم ۳۵ هزار میلیاردی را به شورا ارائه دادیم.»

با متمم ارائه شده در نهایت سقف بودجه ۱۴۰۲ شهر تهران به ۱۰۴ هزار میلیارد تومان رسید که فروزنده در خصوص تحقق آن تاکید کرد: «افزایش بودجه در ۴ محور درآمدی از جمله عوارض ساختمان، توسعه و رونق پروانه ساختمان ، ارزش افزوده، در آمدهای پایدار، عوارض نوسازی و مولد سازی، بوده است. همچنین یکی از تحولاتی که در این دوره مدیریت شهری پیگیری می شود، بحث مولد سازی املاک و تسویه با دستگاه های مختلف است که توانستیم بخش قابل توجهی از بدهی ها را تسویه کنیم.»

او در ادامه گفت: «کار جدی با بانک ها صورت گرفت و بستری فراهم شد تا به شهرداری تسهیلات ارائه دهند. البته شهرداری از دولت و دستگاه های دولتی هم مطالباتی دارد که مشخص شده است که با حمایت رئیس جمهور و هیات دولت سال جاری وصول خواهند شد.»

کد خبر 840997 برچسب‌ها بودجه 1402 شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۳۶۰ هزار مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری
  • آزاد‌سازی اراضی ملی در لاهیجان
  • بودجه ۱۰۴ هزار میلیاردی سال گذشته محقق شد | تحقق بودجه با اتکا به ۴ محور
  • 47نقطه پرتصادف راههای گلستان در سال 1403 ایمن سازی می شود
  • ۴۷نقطه پرتصادف راه های گلستان در سال ۱۴۰۳ ایمن سازی می شود
  • مالکیت دولت و مدیریت مردم، بهترین الگو برای مردمی‌سازی اقتصاد است
  • ۴۷ نقطه پرتصادف راه‌های گلستان در سال ۱۴۰۳ ایمن سازی می‌شود
  • آثار تخصصی و جدید پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن رونمایی شد
  • بازگشایی راه‌های گلستان/ صدور هشدار نارنجی برای فعالیت‌های دریانوردی
  • اسکان اضطراری خانواده های در معرض خطر حصیرآباد