Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:46:25 GMT

۶.۱ هزار میلیارد ریال طرح گردشگری سمنان در حال ساخت است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۶۷۵۸

۶.۱ هزار میلیارد ریال طرح گردشگری سمنان در حال ساخت است

محمد طاهریان روز سه‌شنبه به رسانه‌ها ابراز داشت: احداث مجتمع گردشگری، هتل، سفره خانه سنتی، واحد اقامتی و پذیرایی در مجتمع خدماتی و رفاهی و هتل سنتی از جمله ۲۵ طرح در مرحله احداث در استان سمنان است.

وی ادامه داد: با  بهره برداری از این ۲۵ طرح ۶۰۰ اتاق به ظرفیت اقامتی استان سمنان افزوده می شود و برای یکهزار و ۲۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: پنج درخواست ایجاد تاسیسات گردشگری در استان سمنان در فروردین امسال ثبت شد.

سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بیان کرد: پنج درخواست ایجاد تأسیسات گردشگری در استان سمنان در فروردین ماه ثبت شد که پس از بررسی و تکمیل پرونده‌ها موافقت اصولی صادر می شود.

سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: متقاضیان احداث تأسیسات گردشگری می توانند درخواست خود را به صورت غیرحضوری از طریق سایت به نشانی www.my.ichto.ir ثبت نمایند.

۱۵ هتل، ۲ هتل آپارتمان، یک متل، پنج مجتمع گردشگری، ۸۱ اقامتگاه بوم گردی، ۵ مهمانپذیر و ۲۳ خانه مسافر در استان سمنان وجود دارد.

برچسب‌ها سمنان ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری سمنان ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان سمنان میراث فرهنگی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۲۸ هزار نفر از موزه‌های مازندران

ایزدی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: ۲۸ هزار و ۹۶۴ نفر از ۲۳ اسفند تا ۵ فروردین امسال از موزه‌های مازندران بازدید کردند.

او اقامت مسافران در اقامتگاه‌های مازندران را در این مدت ۷ میلیون و ۵۷۵ هزار و ۶۳۱ نفر شب اعلام کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران تعداد بازدید نظارتی در سامانه جانا را ۷۵۱ فقره برشمرد.

او تعداد کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی را ۱۸۷ هزار و ۸۸۹ نفر، تفریحی را ۷۳هزار و ۱۱۲نفر، طبیعی را ۹۰۷هزار و ۸۶۱ نفر و اماکن مذهبی را ۵۷ هزار و ۴۷۶نفر اعلام کرد.

ایزدی همچنین تعداد کل بازدید از کارگاه‌های صنایع‌دستی را ۱۳ هزار و ۷۹۲ نفر و موزه‌ها را ۲۸ هزار و ۹۶۴ نفر عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در بابلسر
  • گرامیداشت ثبت ملی سیاه دوزی و مهارت ساخت لعبتک، درمنطقه سیستان
  • استان چهارمحال و بختیاری نیاز به تغییرات گردشگری دارد
  • فروش ده میلیارد ریالی صنایع دستی در کاشان
  • اقامت ۸۱ هزار نفر در واحدهای اقامتی آذربایجان غربی
  • موافقت اصولی با ۱۵۵ طرح گردشگری صادر شد
  • فروش بیش از ۵۲ میلیارد ریال صنایع‌ دستی در مازندران
  • اقامت ۷.۵ میلیون نفر شب در مازندران
  • بازدید گردشگران نوروزی از موزه‌های مازندران
  • بازدید بیش از ۲۸ هزار نفر از موزه‌های مازندران