Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@13:48:51 GMT

تعداد واحدهای مسکن ملی در پرند و پردیس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۷۷۹۸

تعداد واحدهای مسکن ملی در پرند و پردیس مشخص شد

به گزارش هشمهری آنلاین به نقل از مهر، حبیب اله طاهرخانی گفت: ۸ هزار ۴۰۰ واحد مسکن ملی در ۴ شهر جدید استان‌های تهران و البرز ساخته می‌شود.  ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید، در قالب طرح اقدام ملی مسکن تا پایان دولت دوازدهم دربرنامه است. در مجموع قرار است عملیات ساخت مسکن ملی و ۲۰۰ هزار واحد برنامه‌ریزی شده در ۲۱ شهر جدید کشور، اجرایی و عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عمده این شهرهای جدید در حاشیه کلانشهرها قرار و از گذشته سابقه سکونتی و ساخت و ساز دارند. بر این اساس، طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای جدید اندیشه، پرند، پردیس، هشتگرد، فولادشهر، بهارستان، مجلسی، گل‌بهار، بینالود، صدرا، سهند، عالیشهر، سیراف، مهاجران، امیرکبیر، علوی، شیرین شهر، رامین، رامشار، تیس و ایوانکی، اجرا خواهد شد و تا پایان دولت دوازدهم قرار است ۲۰۰ هزار واحد مسکونی به مجموع واحدهای مسکونی احداث شده از گذشته تاکنون در این شهرهای جدید افزوده شود.

کد خبر 510929 برچسب‌ها طرح اقدام ملي تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طرح اقدام ملي تهران استان تهران شهرهای جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۱ هزار نفر در واحدهای اقامتی آذربایجان غربی اقامت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی صفری در این خصوص اظهار کرد: در این مدت آمار اقامت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته و نیز ضریب اشغال تخت واحدهای اقامتی سطح استان در ایام نوروز به ۴۵ درصد رسیده است.

وی اظهارکرد: از این تعداد ۴۱ هزار و ۷۵ نفر در واحدهای اقامتی استان اعم از هتل، هتل آپارتمان، بوم‌گردی، مجتمع‌های گردشگری و ۴۰ هزار و ۱۲۶ نفر در سایر مراکز اقامتی اعم از مدارس، خانه معلم، باشگاه فرهنگیان، کمپ‌های موقت، مهمان‌سراهای ادارات اقامت داشتند.

صفری با بیان اینکه در نیمه دوم تعطیلات نوروزی همواره آمارهای اقامتی، بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان صعودی می‌شود افزود: همچنین در این مدت ۸۳۳ هزار و ۶۹۳ نفر از جاذبه‌های گردشگری، طبیعی، فرهنگی، تفریحی، صنایع‌دستی و موزه‌های استان بازدید داشته‌اند که رشد ۲۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی برپایی نوروزگاه در ۲۰ شهرستان، استقرار راهنمایان گردشگری، راه اندازی اتوبوس گردشگری، برپایی نمایشگاه صنایع دستی درموزه های استان و بازرسی‌ها را از جمله برنامه‌های ایام تعطیلات نوروزی در استان برشمرد.

آذربایجان غربی دارای یک هزار و ۷۷۰ اثر تاریخی ثبت ملی و جهانی شده است که هرساله میزبان مهمانانی از داخل و خارج کشور می‌شوند.

در سطح استان ۲۸۸ واحد گردشگری و ۱۲۸ واحد اقامتی با ۲ هزار و ۲۷۳ اتاق و پنج هزار و ۴۳۱ تخت اقامتی و همچنین ۳۶ واحد بوم‌گردی، ۴۲ باب مهمان‌پذیر و ۲۳ واحد غذاخوری بین‌راهی وجود دارد که نظارت‌های مستمری از فعالیت آنها انجام می‌شود.

کد خبر 6063835

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • تحویل ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تا سه ماه آینده درسیستان و بلوچستان
  • اتصال واحدهای ۵ و ۶ نیروگاه دوم سد شهید عباسپور به شبکه سراسری برق
  • ۸۱ هزار نفر در واحدهای اقامتی آذربایجان غربی اقامت کردند
  • کدام شهرهای اروپا برای راه‌اندازی استارت‌آپ بهترین هستند؟
  • ضرب‌الاجل نصب دوربین در مسکن مهر و نهضت ملی مسکن
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • اتمام مسکن مهرهای غیرمعارض‌دار باقیمانده در سال ۱۴۰۳