Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش کمک مؤمنانه بسته‌های معیشتی که برای حمایت از خانوارهای کم بضاعت برگزار شد، گفت: این رزمایش همسو با فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سوم فروردین امسال به صورت خودجوش از سوی مردم و نهادهای مردمی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش افزایش تولیدات اقلام بهداشتی مبارزه با کرونا و همچنین حمایت از خانوارهایی است که کسب و کار آنها پس از  شیوع کرونا با مشکل مواجه است و در تأمین معیشت خانواده با سختی‌هایی روبه‌رو شده‌اند.

بیشتر بخوانید: مشارکت با بخش خصوصی اولویت اصلی در ساخت واحد‌های مسکن شهر‌های جدید

او ادامه داد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)  در راستای رزمایش کمک مؤمنانه این قرارگاه تا کنون ۳۵ هزار بسته معیشتی، ۸۰ هزار بسته بهداشتی، پخت روزانه ۱۰ هزار پرس غذا، تولید روزانه ۵۳ هزار ماسک و ۲ هزار و  ۱۰۰ کاور بهداشتی در دستور کار خود داشته است.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرارگاه خاتم الانبیا بسته معیشتی کمک مومنانه سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم

حجت‌الاسلام احمد قادری مدیر گروه تبلیغی جهادی شهید محمد رضا شفیعی قم گفت:در ایام عید سعید فطر و پس از یک ماه بندگی و روزه‌داری و نیز در پی عملیات پیروزمندانه‌ی "وعده صادق" که به تحقیر شدن گنبد به اصطلاح آهنین رژیم صهیونیستی منجر شد، گروه جهادی و خیریه شهید شفیعی، پس از انجام قربانی، ده‌ها بسته گوشت گرم را بین جامعه هدف توزیع کرد.

وی افزود:در سال گذشته طی ۶ مرحله، توزیع بسته‌های گوشت گرم گوسفندی به میزان بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ گرمی بین نیازمندانِ آبرومند داشتیم و امسال نیز به یاری خداوند، همین مسیر را پیش خواهیم گرفت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزندشيرخوار
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم