Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امروز (سه شنبه) روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، در اسناد دادگاه ادعا شده که این مرد تجهیزات فلزی به یک تاجر وابسته به حماس فروخته و احتمال می‌رود که این تجهیزات برای اهداف نظامی استفاده شده باشد.   

طبق این گزارش، این مرد یکشنبه گذشته به فروش مقادیر زیادی از محصولات فولادی به یک تاجر ساکن غزه محکوم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این حکم محصولات فروخته شده احتمالا برای موارد نظامی استفاده شده است.

«مایکل پرتز» ساکن منطقه «میوتاخیم» در سرزمینهای اشغالی فلسطین و در نزدیکی مرز باریکه غزه به ارتکاب چندین جرم امنیتی از جمله ارتباط با یک مامور خارجی و همچنین کلاهبرداری، پولشویی و فرار مالیاتی محکوم شده است.

طبق ادعای دادگاه صهیونیستی، منطقه «بئر شبع»، پرتز از اواخر سال ۲۰۱۳ تا اوایل سال ۲۰۱۵ اجناس مختلفی از جمله فولاد را به تجار غزه که یکی از آنها به حماس نزدیک بوده، فروخته است. تبادل کالا با این تاجر غزه غیرقانونی بوده و پیشتر به پرتز در مورد این موضوع هشدار داده شده است. اما به رغم آن وی به تجارت با تجار در نوار غزه ادامه داده است .

دادگاه صهیونیستی با اعتراف به فساد در نیروهای نظامی رژیم اشغالگر تاکید کرده پرتز به سربازان مرزی برای انتقال کالاها به نوار غزه رشوه داده و به این ترتیب از بازرسی کالاهایش جلوگیری کرده است.    

برچسب‌ها اسرائیل نوار غزه رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسرائیل نوار غزه رژیم صهیونیستی اسرائیل نوار غزه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۲.۷ تن طلا در ۲۰ حراج؛ امروز چقدر طلا فروخته شد؟

حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

به گزارش تسنیم، با برگزاری بیستمین حراج حضوری شمش طلای مرکز مبادله ایران، حجم معاملات این تالار طی ۳ ماه از مرز ۲,۷ تن گذشت. حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

امروز چهارم اردیبهشت ماه بیستمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران با خرید ۸۰ کیلوگرم شمش از سوی صنعتگران طلا به پایان رسید. طی دوره حراج بیستم، ۱۹۳ کیلوگرم شمش طلا ویژه رفع تعهد ارزی صادرکنندگان عرضه شد که در دو بخش عمده و خرد مجموعا ۸۰ کیلو گرم شمش توسط حاضرین خریداری شد.

در این روز، ارزش ریالی هر شمش طلا با عیار ۹۹۵ در هزار، به طور میانگین ۴ میلیارد و ۶۵۷ میلیون تومان بود.

دیگر خبرها

  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • الازهر: خواهان محاکمه فوری رژیم جنایتکار هستیم
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • رسمی شدن هر گونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان
  • تاکید بر رسمی شدن هرگونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان
  • رئیسی: تجارت غیررسمی بین ایران و پاکستان رسمی شود
  • تأکید رئیسی بر رسمی شدن تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • تاکید بر رسمی شدن هر گونه تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • فروش ۲.۷ تن طلا در ۲۰ حراج؛ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • ژست‌های تتلو پشت میز محاکمه