Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@02:51:25 GMT

سلامت کارکنان شرکت ملی نفت اینترنتی پایش می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۸۹۸۷

سلامت کارکنان شرکت ملی نفت اینترنتی پایش می‌شود

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق کشور گفت: پایش سلامت کارکنان شرکت نفت از طریق سامانه اینترنتی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هر هفته انجام می شود. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، پرهام صالحی در دیدار با مدیر شرکت توزیع فرآورده های نفتی منطقه شاهرود اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام کارکنان شرکت نفت مورد غربالگری و پایش سلامت قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پایش به صورت هفتگی و از طریق سامانه www.piho.ir/fa/corona تا وضعیت سلامت تمام کارکنان شرکت نفت مورد رصد قرار گیرد.

آغاز نوبت‌دهی الکترونیک سنجش سلامت دانش‌آموزان کلاس اولی از نیمه تیرطرح سنجش سلامت ‌دانش‌آموزان پایه اول از مرداد ماه در خراسان جنوبی آغاز می‌شودرزمایشی برای سلامتی مردم در اردبیل / مردم فاصله‌گذاری اجتماعی را جدی بگیرند + فیلم

رئیس بهداشت و درمان صنعت شمال شرق کشور عنوان کرد: این سامانه ویژه پایش، غربالگری و پیگیری بیماری کرونا راه اندازی شده است.

صالحی اضافه کرد: تمام کارکنان شرکت نفت ملزم هستند هر هفته علاوه بر ثبت وضعیت سلامت خود در این سامانه نسبت به بارگذاری تمام علایم بالینی دیگر اعضای خانواده خود نیز اقدام کنند.

علی اکبر عرب عامری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود نیز در این دیدار گفت: برای مقابله با کرونا اقدامات گسترده ای از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شاهرود انجام شده است که از جمله آنها تهیه بسته های بهداشتی برای جایگاه ها و شرکت های حمل و نقل، ضدعفونی انباذعا، نفتکش ها و نواحی و تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده در ستاد و نواحی چهارگانه بودن است.

وی افزود: در این مدت همچنین ساعت کاری کارکنان تغییر و ماموریت های به حداقل رسیده است و جلسات نیز به صورت ویدئو کنفرانس انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از دیگر اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا را ضدعفونی معابر شهری و تهیه 150 الی 200 بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه و توزیع بین خانواده های نیازمند عنوان کرد.

انتهای پیام/363/ ع

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرآورده های نفتی کارکنان شرکت نفت شرکت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۸۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل کارکنان معترض به همکاری این شرکت با اسرائیل را اخراج کرد

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • گوگل کارکنان معترض به همکاری این شرکت با اسرائیل را اخراج کرد
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش فارس
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • گرامیداشت هفته سلامت در سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت
  • گرامیداشت هفته سلامت با ۱۵ عنوان برنامه در سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • تقدیر از کارکنان علوم آزمایشگاهی در انتقال خون یزد