Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده شاهین شهر با اشاره به آزادسازی سهام عدالت گفت: این آزادسازی به طوری پیش نرود که حق مظلومین و مستضعفین پایمال شود. دولت بایستی راهکار‌هایی داشته باشد که از سفته بازی، دلال بازی و سواستفاده دلال‌ها جلوگیری شود.

 

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین شهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره رشد صعودی شاخص بورس، اظهار داشت: به عقیده من دولت هر زمان می‌خواهد سهمی از خود را بفروشد کاری انجام می‌دهد که شاخص بورس افزایش پیدا بکند تا رغبت مردم به مشارکت در بورس زیاد بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: موضوع مهم این است که اگر دولت سهام خود را فروخت و این بازار را رها کرد آن زمان یک اتفاق بدی رخ می‌دهد و شاخص سهام سقوط خواهد کرد پس دولت نباید بد از سود از این بازار، آن را رها کند بلکه باید با یک مدیریت لازم این بازار را اداره کند۰
حاجی دلیگانی تاکید کرد: این رشد حباب گونه بورس خیلی خطرناک است، زیرا اگر با مدیریت خوب همراه نباشد امکان ایجاد یک مشکل اقتصادی و اجتماعی در کشور می‌کند.
نماینده شاهین شهر با اشاره به آزادسازی سهام عدالت گفت: این آزادی سازی به طوری پیش نرود که حق مظلومین و مستضعفین پایمال شود دولت بایستی راهکار‌هایی داشته باشد که از سفته بازی، دلال بازی و سواستفاده دلال‌ها جلوگیری شود.
حاجی دلیگانی تصریح کرد: اگر مدیریت دولت، بد عمل کند این اقدام آزادسازی سهام عدالت می‌تواند بر ضد خودش باشد یعنی سواستفاده سودجویان از سهام مستضعفین، تبعات بدی برای کشور و جامعه مستضعف خواهد داشت.
این نماینده مجلس در پایان به حضور دولت در بورس اشاره کرد و گفت: در بودجه به دولت اجازه داده شده است تا سقف ۵۰ هزار میلیارد تومان از دارایی‌های مازاد خود را برای تامین بودجه به فروش برساند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بورس سهام عدالت دولت حاجی دلیگانی حاجی دلیگانی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در چند روز گذشته بحث واگذاری 1 درصد از سهام پرسپولیس به بانک ملت مطرح شده است اما هر روز که می گذرد اتفاقات جدیدتری رخ می دهد.

امروز مصاحبه ای از سوی مدیر مالی بانک ملت منتشر شده که گفته از خرید پرسپولیس استقبال نمی‌کنیم! او در ادامه گفته مصوبه ای برای خرید سهام پرسپولیس نداشته اند. این در شرایطی است که در روزهای گذشته هیچ کی از مسئولان مربوطه در مورد این واگذاری خبر منفی نداده بودند.

از سوی دیگر نامه ای امروز رسانه ای شده که سازمان بورس از بانک ملت در مورد دلایل خرید سهام باشگاه پرسپولیس توضیح خواسته است که در زیر می بینید:



موضوع این است که به قدری تناقض در این زمینه زیاد است و هیچ مسئولی هم گویا خودش را موظف به پاسخگویی نمی بیند. یکی از معضلات بزرگ پرسپولیس و استقلال برای اخذ مجوز حرفه ای از آسیا عدم مالکیت مشترک است. درهمین راستا دو باشگاه تا 20 فروردین برای تعیین تکلیف این موضوع فرصت دارند و درحالی که گفته می شد 11 فروردین قرار است هام پرسپولیس به بانک ملت واگذار شود اما امروز خبرهای متفاوتی منتشر شده و بوی انصراف این بانک از خرید سهام سرخپوشان را می دهد. هر چند که هنوز مسئولان وزارت اقتصاد و ورزش و جوانان واکنشی به این شایعات نداشته اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • تحلیل سهام برکت ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • تصمیمات نادرست دولت بورس را سوزاند؟
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • راه حل تازه عضو حزب موتلفه برای رسیدن به جهش تولید/ از دلال‌ها بیشتر مالیات بگیرید
  • دولت مراقب تله‌های ارزی باشد