Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شرایط خاصی که در سال تحصیلی جاری وجود دارد و تاثیرگذاری این شرایط بر شروع سال تحصیلی بعدی،  امروز دستورالعمل اجرایی ثبت نام برای سال تحصیلی آینده به امضای وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد.

علاوه بر این موضوع دانش آموزانی که تغییر مقطع تحصیلی دارند و کلاس اولی‌ها برای ثبت نام با شائبه‌های بیشتری برای نام نویسی مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام آموزش و پرورش استثنایی سنجش نوآموزان پیش‌دبستانی در تابستان امسال انجام نخواهد شد و آغاز سنجش این نوآموزان در مهر و همراه با سال تحصیلی خواهد بود علاوه بر آن فعالیت پایگاه‌های طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان از مرداد با فاصله‌گذاری اجتماعی، افزایش تعداد پایگاه ها و رعایت نکات بهداشتی آغاز خواهد شد.

همچنین جدول زمانی برای چگونگی طی کردن روند نام‌نویسی در نظر گرفته شده است که به شرح زیر انجام خواهد شد:

 

مراحل  اول ابتدایی پایه هفتم پایه دهم زمان ثبت نام اول تا هفدهم خرداد اول تا چهاردهم تیر پنجم تا بیست و یکم تیر اعلام نتایج غیرقطعی از طریق سایت و ارسال پیامک توسط مدرسه نوزدهم تا بیست و یکم خرداد شانزدهم تیر بیست و سوم تیر بررسی مدارک دانش‌آموزان از سوی ستاد ثبت نام مدرسه و تائید در سامانه سجا بیست تا بیست و هفتم خرداد هفدهم تا بیست و هفتم تیر بیست و چهارم تا سی و یکم تیر تائید مدارک ثبت نام از سوی منطقه، استان و اعلام نتایج قطعی به اولیا بیست و هفتم خرداد تا سوم تیر بیست هشتم تیر تا سوم مرداد اول تا پانزدهم مرداد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش ثبت نام دانش آموزان مدرسه سال تحصیلی تا بیست ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  در هفته  بيست و هفتم جام ازادگان تیم مس کرمان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف شهرداری آستارا رفت  و تیم فوتبال مس کرمان با نمایشی خوب به پیروزی رسید.

مس کرمان در دقیقه 17 مسابقه روی توپ‌ربایی و شوت از راه دور دیدنی ابوالفضل عکاشه اولین گل مسابقه را وارد دروازه شهرداری آستارا کرد تا این تیم خیلی زود از مهمان خود پیش بیفتد.

در آخرین دقایق نیمه نخست یاسر فیضی روی اشتباه مدافعان و دروازه‌بان شهرداری آستارا صاحب توپ شد و در حالی که دروازه‌بان شهرداری توپ را به اشتباه دفع کرده بود به سادگی دروازه این تیم را باز کرد.

شاگردان اکبر محمدی در نیمه دوم مسابقه بازی را مدیریت کردند و بدون دریافت گل در نهایت پیروز از میدان خارج شدند و با 3 امتیازی که در این مسابقه کسب کردند به رتبه هفتم جدول صعود کردند و در هفته های باقی‌مانده به دنبال صعود در جدول خواهند بود.

  مس کرمان  دوم اردیبهشت در شیراز  به مصاف  شهرراز  می رود.

شهرداری آستارا با شکستی که در این مسابقه داشت همچنان در منطقه خطر لیگ یک قرار دارد و در رتبه چهاردهم جدول حضور دارد.

در همین چارچوب تیم مس شهربابك  دو شب پیش 2 بر صفر مغلوب تیم نفت مسجد سلیمان شد.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و هفتم لیگ برتر| عبور یک نیمه‌ای پرسپولیس از صنعت نفت در آبادان
  • پوشش زنده ۲ بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک/ گل گهر صفر_ استقلال خوزستان صفر
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان صفر
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار یک- پیکان صفر
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار صفر- پیکان صفر
  • فیلم‌ های سینمایی امروز تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز، پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • راه یابی ۵ ملی‌پوش تیراندازی کشورمان به مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت
  • هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک؛ پیروزی استقلال ملاثانی
  • پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال