Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@14:59:09 GMT

1039 نفر در کرمان به کرونا مبتلا شدند/ 421 نفر ترخیص شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۹۲۲۴

1039 نفر در کرمان به کرونا مبتلا شدند/ 421 نفر ترخیص شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان تا کنون یک هزار و 39 نفر است که 421 نفر ترخیص شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی شفیعی اظهار داشت: با ارسال  ۲۱۳ نمونه به آزمایشگاه‌های استان کرمان تست ۲۶ نفر شامل ۳ مورد بیمار بستری، ۷ مورد بیمار سرپایی، یک مورد پرسنل و ۱۵ مورد اطرافیان بیماران غربالگری شده در ۲۴ ساعت گذشته مثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان جنسیت این 26 نفر را ۱۲ زن و ۱۴ مرد عنوان کرد و گفت: حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۱۷ نفر،  حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ۲ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ۲ نفر و حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم ۵ نفر بوده‌اند.

وی عنوان داشت: تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان تا کنون یک هزار و 39 نفر است که تا کنون 421 نفر ترخیص شدند.

انتهای پیام/3388/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا علوم پزشکی غربالگری آزمایش حوزه دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یکی از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد مسئله سلامت خانواده است که در سال قبل در دو شهرستان اجرایی شد و اجرایی شدن این برنامه در سایر شهرستان‌ها و روستاها می‌تواند اثرگذار باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت اظهار داشت: در هفته سلامت که از اول اردیبهشت تا هفتم همین ماه ادامه دارد شعار محوری سلامت خانواده با مشارکت مردم در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: ما در هفته سلامت برنامه‌های متنوعی در نظر داریم که بخشی از آنها انجام پذیرفته و بخشی نیز در ادامه هفته سلامت انجام خواهد گرفت. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مجموعه‌های مختلف شبکه بهداشت و درمان استان در این هفته برنامه‌های خوبی اجرا خواهند کرد که گزارش این اقدامات از طریق رسانه‌ها و نشریات به اطلاع مردم  استان خواهد رسید. 

وی تصریح کرد: بنا داریم در این هفته جشنواره رسانه‌ای سلامت نیز در استان برگزار کنیم و از ظرفیت رسانه‌ها برای تولید محتوای مناسب در این حوزه بهره ببریم این برنامه در پارک غدیر شهر بندرعباس و پس از برگزاری نشست‌های تخصصی بهداشت برگزار می‌شود. 

جاودان با اشاره به مهم ترین برنامه‌های حوزه سلامت استان اظهار داشت: ما در حوزه تخت‌های بیمارستانی کمبودهایی داشتیم اما با همکاری همه‌جانبه مدیران استانی ساخت هزار تخت بیمارستانی در دستور کار است و در این دولت به نتیجه خواهد رسید. 

وی ادامه داد: کار مهم دیگری که در حوزه سلامت و بهداشت و درمان استان در حال انجام است مسئله دانشکده های علوم پزشکی در شرق و غرب استان بود که امیدواریم در نتیجه این دانشکده‌ها مردم دسترسی مناسبی به خدمات درمانی داشته باشند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یکی دیگر از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد مسئله سلامت خانواده است که سال قبل در دو شهرستان اجرایی شد و اجرایی شدن این برنامه در سایر شهرستان‌ها و روستاها می‌تواند اثرگذار باشد. 

انتهای پیام/864 

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در استان اردبیل
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در اردبیل
  • احتمال آلوده بودن ساچمه‌های حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • انهدام تیم سقط جنین در کرمان
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان
  • جلب مشارکت خیرین در امر سلامت ضروری است
  • افشای ابعاد جدید از انفجار تروریستی کرمان
  • زیرساخت‌های استان کرمان برای پذیرش بیماران خارجی ضعیف است