Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا دادگرپور، معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرمان گفت: شهرداری کرمان اجاره‌بهای تمام اماکن شهرداری نظیر دکه‌ها، سالن‌های ورزشی و فضا‌های تفریحی و بازی در پارک‌ها را که در اختیار بخش خصوصی هستند، مشمول بخشودگی کامل قرار داده است.

او با بیان این‌که این بخشودگی به پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر کرمان محقق شده است، افزود: این بخشودگی مربوط به اجاره‌بهای سه‌ماه اسفند ۹۸ فروردین و اردیبهشت ۹۹ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: در همین راستا پیشنهاد دادیم شرکت‌های تبلیغاتی صاحب تابلو‌های شهری، از پرداخت ۱۰ درصد سهم شهرداری در مدت مذکور معاف شوند.

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان افزود: این پیشنهاد نیز پس از تصویب در شورای اسلامی شهر کرمان، به شرکت‌ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری کرمان اجاره بها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۹۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بعد از اینکه رضا درویش اعلام کرد که این باشگاه از اوسمار ویرا برای فصل آینده برنامه خواسته‌ است، حالا حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس، اعلام کرد که درویش رسما به اوسمار ویرا پیشنهاد تمدید قرارداد داده است. این مربی برزیلی قرار است به‌زودی پاسخ پیشنهاد باشگاه پرسپولیس را بدهد.

اوسمار ویرا که به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی کار می‌کرد، با جدایی این مربی، از نیم‌فصل به عنوان سرمربی پرسپولیس کارش را پیگیری کرد.

کد خبر 845615 برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
  • تیم ملی کشتی فرنگی همچنان در بیشکک!
  • فرنگی‌کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • فرنگی کاران ایران تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • لغو پرواز تیم ملی کشتی فرنگی به ایران به دلیل سیل در دوبی
  • بسته بودن فرودگاه دبی سفر تیم ملی کشتی فرنگی را به تعویق انداخت
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان