Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:05:49 GMT

قوچان دومین شهرستان پر بارش کشور طی ۲۴ ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۹۳۶۲

قوچان دومین شهرستان پر بارش کشور طی ۲۴ ساعت گذشته

علیرضا مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان قوچان با ۱۴.۷ میلی متر بارندگی به عنوان دومین شهرستان پربارش ایستگاه‌های هواشناسی ایران ثبت شد.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان قوچان با بیان اینکه مقدار کل بارندگی در ابتدای سال زراعی ۳۵۸.۶ میلی متر بود، تصریح کرد: از مهرماه سال گذشته تا ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری ۳۹۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ میلی متر بارندگی را در شهرستان قوچان شاهد بودیم، همچنین این میزان بارندگی نسبت به دوره آماری از سال ۱۳۶۳، ۲۹ درصد افزایش داشته است.

وی همچنین در خصوص بارندگی‌های چند ساعت آینده، خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود بارش‌های رگباری تا عصر فردا در شهرستان ادامه داشته باشد لذا هشدارهای لازم برای آبگرفتگی معابر داده شده است. این سامانه بارشی عصر فردا خارج می‌شود.

کد خبر 4919059

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان قوچان سازمان هواشناسی بارش باران ویروس کرونا بوشهر شیراز قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان ایلام ماه مبارك رمضان کمک به نیازمندان مواسات زلزله بیرجند ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز؛ پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اعلام سازمان هواشناسی، سامانه بارشی جدید در برخی نقاط کشور از امروز (۲ اردیبهشت) فعال می‌شود و اوج بارندگی‌ها در روز چهارشنبه هفته جاری پیش‌بینی شده است.

بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در برخی از نواحی استان‌های سمنان، گلستان، اصفهان و فارس ۵۰ تا ۷۰ میلی‌متر بارندگی رخ خواهد داد.

همچنین طی ۴۸ ساعت بین ۴۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی را در استان‌های تهران، البرز، مرکزی، همدان، قم و نیز چهارمحال و بختیاری شاهد خواهیم بود.‌

کد خبر 6084504 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد
  • بارش‌های جنوب کشور در تابستان هم ادامه خواهد داشت
  • پیش‌ بینی سیلاب در ۱۵ استان کشور
  • پیش‌ بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌ ذبینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • هشدار قرمز؛ پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور