Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا در خصوص وضعیت امروز بازار طلای کشور گفت: این روز‌ها قیمت سکه و طلا سیر صعودی به خود گرفته و این در حالی است که بهای جهانی طلا طی ۱۰ روز گذشته از ثبات نسبی بر خوردار بوده است. قیمت هر اونس طلا در بازارج‌های جهانی یک هزار و ۵ دلار است. افزایش نرخ ارز در بازار عامل گرانی سکه و طلا در بازار داخلی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۷ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و نیم سکه هم باقیمت ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان داد و ستد شد. ربع سکه هم با قیمت ۲ میلیون و ۵۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی هم با قیمت یک میلیون تومان و ۲۰ هزار خرید و فروش شد.

کشتی آرای گفت: هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار با قیمت ۲ میلیون و ۹۸۷ هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار با قیمت ۳ میلیون و ۱۶۳ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم با قیمت ۶۹۰ هزار تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۷۶۶ هزار و ۷۰۰ تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با ۸۰۵ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۸۴۳ هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۹۲۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

این فعال بازار طلای و جواهر کشور در پایان گفت: حباب سکه ۳۹۰ هزار تومان است و نرخ هر دلار آمریکا در بازار ۱۷ هزار و ۵۰ تومان است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نرخ ارز قیمت سکه قیمت طلا رکود بازار رکود بازار بازار طلا پارسی خبر عیار با قیمت هزار تومان یک گرم طلای سکه و طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت سکه در بازار تهران

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) بازار طلای تهران و بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با یک میلیون و ۴۰۷ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، ۴۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۴۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز، به قیمت ۲۶ میلیون تومان داد و ستد شد.

همچنین ربع سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با رشد ۱۰۰ هزار تومانی، هفت میلیون و ۲۰۰ تومان داد و ستد شد.

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار طلای تهران با ۶۰ هزار تومان افزایش به قیمت سه میلیون و ۸۲۲ هزار تومان قیمت خورد.

 

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ | طلا کانال عوض کرد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا کانال عوض کرد
  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت طلا، سکه و ارز ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳۰ فروردین ماه
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا در مرز حساس قیمتی قرار گرفت
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • ضرورت جمع آوری ماهانه ۲۰ هزارتن مرغ از سطح بازار
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ | تداوم سقوط قیمت طلا