Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@20:18:43 GMT

حیرت سفیر هلند در ایران از لاله‌های کندر

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۹۸۷۷

حیرت سفیر هلند در ایران از لاله‌های کندر

سفیر هلند در ایران از دشت لاله‌های روستای کندر در نزدیکی تهران، ابراز حیرت کرد.

 

 «ژاک ورنر» با انتشار تصاویری از دشت لاله‌های روستای کندر در حساب توئیتری خود نوشته است: از زیبایی نفس بند می‌آید. دیدن مزارع زیبای لاله، خیلی قشنگ است. لاله‌های هزار رنگ را فقط با یک ساعت رانندگی از تهران، نزدیک کندر/ کرج در کوهستان البرز در ایران، می‌توان دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لاله‌زار به وسعت ۳.۵ هکتار با حدود دو میلیون و ۱۰۰ هزار شاخه گل تزئین شده است که به گفته دهیار روستای کندر، فقط در چند روز بازگشایی، بین ۸۰ تا ۹۰ هزار نفر این دشت لاله را دیدند. ازدحام بازدیدکنندگان با وجود کرونا باعث شد بازدید از این مزرعه برای چند روز متوقف شود.

هلند، بزرگترین بازار فروش گل جهان را در اختیار دارد، اکنون موسم گل‌های لاله در این کشور است که از مهم‌ترین عوامل جذب گردشگر هم به حساب می‌آید، اما اکنون دولت هلند از مردم خواسته است به علت همه‌گیری ویروس کرونا به محل پرورش گل‌ها به ویژه گل‌های‌ لاله نزدیک نشوند و از پرورش‌دهندگان گل نیز خواسته است برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا آن‌ها را نابود کنند.

صادرات گل از هلند به هفت میلیارد یورو (۷.۶ میلیارد دلار) می‌رسد که تا پیش از همه‌گیری ویروس کرونا، میانگین روزانه ۳۰ میلیون دلار گل در هلند فروخته و به دیگر کشورهای جهان صادر می‌شد.

  --- --- --- --- ---

روستای کندر، البرز، ایران

---

پارکینگ احداث شده در نزدیکی لاله‌زار کندر. این تصاویر را سفیر هلند در ایران منتشر کرده است
انتهای پیام


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: روستای کندر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

التماس می کنم دست از این رفتارهای حیرت آور در خیابان ها آنهم با جوانان خودمان بردارید /ثمر و محصول خون شهدا رو هوا نکنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین قیس قریشی تحلیلگر مسائل خاورمیانه ساکن در انگلیس، درباره تبعات بازگشت گشت ارشاد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏به عنوان یک شهروند ایرانی که در حد خودم کنار کشورم ایستادم از مسئولین بالادستی خواهش میکنم، التماس میکنم، حاضرم به دست و پاشون بیوفتم که در این شرایط کشور دست از این رفتار های حیرت آور در خیابان ها با جوان های خودمان اونم درست در شرایطی که ایران دست بالا را در منطقه پیدا کرده و موازنه قدرت را به نفع خود تغییر داده بردارید .

التماستون میکنم پس از این دستاوردهای راهبردی و سرنوشت ساز یک هواپیمای اوکراینی و مهسا امینی دیگه نسازید و ثمر و محصول خون شهدا رو هوا نکنید.

والله تو زندگیم به دست کسی جز پدر و پدربزرگم نیوفتادم ولی حاضرم هرجایی برم و هر طور التماس و خواهش کنم.

به والله این خط صهیونیست است!

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896230

دیگر خبرها

  • واکنش‌ های بین‌المللی به حادثه اصفهان؛ عمان: اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم / انگلیس:کاهش تنش‌ها ضروری است/ هلند: از نزدیک وضعیت ایران را پیگیری می‌کنیم
  • اعزام ۹ تیم برتر هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به هلند
  • اعزام ۹ تیم برتر در هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به کشور هلند
  • لحظه حیرت انگیز شکار مار بدست خدنگ (فیلم)
  • سفیر ایران: اگر خطا کنید، زلزله متوقف نخواهد شد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • نمایشی حیرت انگیز از قدرت بدون زدن ضربه کامل
  • حمله سپاه به اسرائیل دنیا را به حیرت واداشته است
  • التماس می کنم دست از این رفتارهای حیرت آور در خیابان ها آنهم با جوانان خودمان بردارید /ثمر و محصول خون شهدا رو هوا نکنید
  • حمله و گلاویز شدن حیرت‌انگیز خرس با زن پیرانشهری