Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم‌مقام تولیت مسجد مقدس جمکران به بخش‌نامه و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا برای بازگشایی مساجد اشاره کرد و گفت: برای بازگشایی مسجد مقدس جمکران تابع دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمدکاظم پورامینی امروز در جلسه ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در سالن کرامت استانداری، به بخش‌نامه و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا برای بازگشایی مساجد اشاره و اظهار داشت: احساس می‌کنیم تنظیم این بخش‌نامه مربوط به قبل از سخنان مقام معظم رهبری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم‌مقام تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: این بخش‌نامه اگر بعد از سخنان مقام معظم رهبری تنظیم‌شده بود در این صورت فرق بین مسجد و صحن اماکن متبرکه را بهتر می‌دیدند، یقیناً با این اقدام آسیب جدی به‌سلامت مردم می‌خورد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به معنویت مردم در این شرایط حساس کشور ابراز کرد: صحن‌های بزرگ و رواق‌های عظیم حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران به‌مراتب خطر کمتری از مساجد با ظرفیت کم دارند.

جشن‌های نیمه شعبان در فضای رادیو نوروز/ پخش زنده دعای  فرج از مسجد جمکرانممنوعیت تردد در مسیرهای منتهی به مسجد جمکران / مردم قم امسال پذیرای عاشقان بقیه‌الله نیستند + فیلمنیمه شعبان متفاوت امسال|طنین "یا مهدی ادرکنی" در شب نیمه‌شعبان/ مردم جشن را در منازل برگزار کنند/ درب مسجد جمکران به‌روی همگان بسته است/ ممنوعیت سفر به مشهد و قم+ تصاویر

پور امینی با بیان اینکه مسجد مقدس جمکران همواره عین دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل کرده است، تصریح کرد: برای باز کردن  این مکان مقدس نیز منتظر دستور هستیم و فقط شرایطی را باید استان فراهم کند که هر زمان دستور بازگشایی صادر شد به‌صورت هم‌زمان اتفاق بیفتد و مسجد مقدس جمکران و حرم‌ها بالسویه باز شود.

قائم‌مقام تولیت مسجد مقدس جمکران در پایان با تأکید بر اینکه مسجد مقدس جمکران و حرم‌های مطهر بعد از شب‌های قدر قابل بستن نیستند، خاطرنشان کرد: بنابراین باید بعد از بازگشایی مسجد جمکران دستگاه‌های مرتبط پای‌کار باشند، ضمن این‌که ما می‌توانیم جمعیت را در داخل صحن مدیریت کنیم نه خارج آن و همچنین تأمین مواد بهداشتی در توان ما نیست.

انتهای پیام/451/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد ملی مبارزه با کرونا برای بازگشایی مسجد جمکران بخش نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد