Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@23:52:37 GMT

روز قدس فراموش نشدنی است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۹۹۳۵

روز قدس فراموش نشدنی است

حجت‌الاسلام سید محمد علی آل هاشم روز سه شنبه در جلسه سیاست گذاری ‌و برنامه ریزی روز جهانی قدس و ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد ماه، اظهار کرد: روز قدس یکی از یادگارهای ارزشمند حضرت امام راحل (ره) است که همه گیر و فرا گیر شد.

وی افزود: روز قدس در بین مسلمانان جهان جا افتاده است و در سراسر کشورهای اسلامی برگزار می‌شود و این هم یکی از فضایل الهی و برکات وجود امام راحل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: آزادی قدس، یکی از آرزوهای دیرینه مسلمانان است و ان شاالله روزی تحقق پیدا خواهد کرد و اسراِییل غاصب قطعا نابود خواهد شد.

امام جمعه تبریز با اشاره به اظهارات مقام معطم رهبری مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهید، گفت: امیدمان بر این است که اظهارات رهبری حتی زودتر از تاریخ مقرر اتفاق بیفتد و این خون آشامان و جلادان ریشه کن و قدس آزاد شود و مردم فلسطین از دست ظالمانی که به هیچ چیز اعم از بچه و بزرگ، زن و مرد رحم نمی‌کنند، خلاص شوند.

وی در ادامه شهادت ۱۹ نفر از سپیدجامگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنانش، ضمن تبریک انتصاب سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، گفت: هلال احمر در همه صحنه‌ها پیام آور صلح، تلاش و آرامش است، منتهی فرق هلال احمر ما با صلیب سرخ جهانی در این است که نیروهای ما در روزهای بحران و حساس با اخلاص فداکاری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیروهای ارزشی و مخلص بوده و کار را با اخلاص انجام می‌دهند.

امام راحل (ره) در سال اول انقلاب در ماه رمضان ایراد فرمودند که «آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام می‌کنیم » و از آن زمان هر ساله راهپیمایی روز قدس برگزار می شود.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز روز قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز روز قدس آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز روز قدس هلال احمر روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان

به گزارش خبرآنلاین، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در هفت استان کشور، از امدادرسانی به بیش از ۲۰۰ نفر از افراد حادثه‌دیده خبر داد.

ایرنا در خبری نوشت: بابک محمودی در این باره اظهار داشت: از امروز، ۲۸ فروردین تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه، استان‌های بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

محمودی اضافه کرد: در این مدت، ۲۴ مورد عملیات امدادی از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر انجام شد و امدادگران به ۲۰۸ نفر متاثر از سیل و آب‎گرفتگی امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: ۲۴ تیم عملیاتی، شامل ۱۲۵ امدادگر، ۱۳ نفر را اسکان اضطراری دادند و آب جمع شده در هشت واحد مسکونی نیز توسط این گروه‌های امدادی تخلیه شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهروندان در زمان‌های اعلام شده از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس گیرند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895981

دیگر خبرها

  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • 10 کیت ماندگار و فراموش‌نشدنی در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۰۸ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی
  • نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان
  • در پی هشدار سیل، هلال احمر کرمان در آماده‌باش قرار گرفت
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان