Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:22:46 GMT

۲ میلیارد ریال کتاب در طرح بهارانه کردستان به فروش رفت

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۰۵۴۷

۲ میلیارد ریال کتاب در طرح بهارانه کردستان به فروش رفت

ماجد رموزی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه طرح بهارانه کتاب از ۲۰ اردیبهشت امسال آغاز شده و تا سی‌ام همین ماه ادامه دارد، اظهار داشت: از ابتدای آغاز این طرح تا به امروز کردستان هشتمین استان پرفروش کتاب براساس مبلغ فروش در سطح کشور است.

وی اضافه کرد: طی این مدت یک میلیارد و ۹۲۸ میلیون و ۴۶۵ هزار ریال توسط ۳۸ کتابفروشی شرکت کننده در طرح بهارانه کتاب در کردستان به فروش رفته است ضمن اینکه آمار فروش کتاب در این استان بیانگر این است که علاقمندان به حوزه کتاب را بیشتر بزرگسالان تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رموزی یادآور شد: قیمت کتاب‌های بخش کودک و نوجوان نسبت به کتاب‌های بزرگسالان کمتر است و با یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال سهمیه خرید هر فرد می‌تواند کتاب‌های بیشتری را خریداری کند.

وی با اشاره به اینکه کتاب در این طرح با ۲۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود، گفت: کتابفروشی‌های آمیار، هنر واندیشه، زانست، علمی کالج، دانشمند، کتاب شهر، فرهنگسرای هنر و اندیشه، ژیرا، نالی، شار، زانکو، توحید، امام غزالی وآینده از جمله کتابفروشی‌های شرکت کننده در این طرح در استان هستند.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان کتاب کتابفروشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان کتاب کتابفروشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان کتاب کتابفروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم اجرای عملیات بازگشایی گردنه تته + فیلم

عملیات بازگشایی گردنه تته محور سروآباد_نودشه_پاوه که از اواسط فروردین ماه جاری توسط نیرو‌های راهداری شهرستان سروآباد آغاز شده، همچنان ادامه دارد.

گردنه تته یکی از نقاط مرتفع و برف گیر استان کردستان است که هر سال با بارش اولین برف بسته خواهد شد و باتوجه به سخت گذر بودن آن، امکان برف روبی وجود ندارد و بازگشایی آن به اول بهار موکول می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • «خلبان صدیق» برای دومین‌بار به کتابفروشی‌ها آمد
  • ورود «مهمان سرزده» به کتابفروشی‌ها/یک‌قصه تصویری برای کودکان
  • ببینید | کلاهبرداری هندوانه فروش خیابانی در تهران؛ رنگ کردن هندوانه برای گول زدن مردم!
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • امروز بازدید از بنا‌های تاریخی کردستان رایگان است
  • مریوان در هزارتوی مشکلات شهری
  • تداوم اجرای عملیات بازگشایی گردنه تته + فیلم
  • نمایش اقتدار ارتش در کردستان
  • ببینید | بارش شدید برف در کردستان؛ گردنه تته بسته شد
  • گروه تلویزیونی سپاه کردستان افتتاح شد