Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اوسط هاشمی در این بازدید با دستاوردها و تولیدات صنایع کوچک و متوسط مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین آشنا شد.

وی در این بازدید بر استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی برای ارایه آموزش های مهارتی و تربیت نیروی کار ماهر و متخصص تاکید کرد.

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های صنایع کوچک و متوسط استان قزوین در شهرک صنعتی کاسپین قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای در سفر یکروزه خود به قزوین در نشست شورای مهارت استان حضور یافت و همچنین با استاندار و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی قزوین دیدار و گفت و گو کرد و همچنین در مراسم بهره برداری از مرکز آموزش و تولید فرش دستباف قزوین نیز حضور یافت.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، 13 شهرک و 6 ناحیه صنعتی است.

برچسب‌ها سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران استان قزوین سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران استان قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»

به گزارش خبرنگار مهر، محمدکاظم منزوی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امسال برای دومین مرتبه استان چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو» توانمندی‌های صادراتی کشور شرکت می‌کند.

وی افزود: طی پنج روز بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از سفرای کشورهای خارجی در قالب سرمایه‌گذار از این نمایشگاه دیدن خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نمایشگاه «اکسپو» از روز شنبه کار خود را آغاز خواهد کرد و این استان در سالن ۴۱ میزبان سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی خواهد بود.

منزوی عنوان کرد: تلاش می‌شود تا از فرصت نمایشگاه «اکسپو» برای معرفی توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری به‌ویژه ارائه ظرفیت‌هایی که در یک سال گذشته در حوزه زنجیره‌های ارزش بادام و ماهیان سردابی کسب شده، استفاده شود.

کد خبر 6087364

دیگر خبرها

  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین