Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@05:52:20 GMT

تصمیمات مهم در شواری اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو اتخاذ شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۱۳۴۶

تصمیمات مهم در شواری اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو اتخاذ شد

به گزارش خبرنگار مهر، این جلسه که قرار بود با حضور اکثر اعضا در شهر لوزان سوئیس برگزار شود، امروز به صورت ویدئو کنفرانس و با ارسال پیام تصویری رئیس کمیته بین المللی المپیک برگزار شد.

در ابتدای جلسه رویس فدراسیون جهانی با تسلیت به همه کسانی که تحت تأثیر ویروس COVID-19 در سرتاسر عزیزانی را از دست دادند به دلیل همزمانی این جلسه با روز جهانی پرستار از همه پرستاران پزشکان تبریک قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر «چانگ وون چو» ادامه داد: این بیماری همه جوانب زندگی ما را تغییر داده است. من صمیمانه دعا می‌کنم که ما هر چه زودتر این مشکل حل شده و مردم جهان همچنان با سلامت و امنیت به کار خود دهند.

وی افزود: شرایط فعلی به گونه‌ای پیش رفت که از فرصت‌ها بهترین بهره را ببریم. برگزاری ویدئو کنفرانس برای ما تبدیل به یک عادت، شیوه‌ای جدید، پایدار و مقرون به صرفه برای ما در جهت برقراری ارتباط شده است که تا مدتها باقی بماند. ما از این طریق توانستیم به طور مستقیم به قشرهای مردمی دسترسی پیدا کنیم. درگیر کردن ورزشکاران برای نمایش جلسات آموزشی خود به صورت آنلاین و برگزاری دوره آموزش آنلاین و حتی برگزاری مسابقات آنلاین پومسه ثابت کرد می‌توانیم با فن آوری پیش رفته و با همه در ارتباط باشیم

حمایت باخ از فدراسیون جهانی تکواندو

رئیس کمیته بین المللی المپیک نیز که با ارسال پیامی ویدئویی میهمان این جلسه بود گفت: همه ما با عدم اطمینان از ادامه این روند در آینده، زندگی می‌کنیم، واضح است که این وضعیت برای همه افراد جامعه ورزش در کل جهان پیامدهای عمیقی دارد. بارزترین تأثیر آن نیز تصمیم تاریخی برای تعویق بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ به سال آینده بود. در این راستا، من می‌خواهم از کلیه خانواده تکواندو تحت رهبری عالی و توانمند دکتر «چو» برای همه حمایتهای او از تصمیمات IOC تشکر کنم.

وی ادامه داد: ما به همبستگی، خلاقیت، عزم و انعطاف پذیری همه افراد نیاز داریم تا بتوانیم برای دنیای پس از پشت سر گذاشتن شرایط فعلی آماده شده و برنامه ریزی کنیم. بنابراین این جلسه شورای اجرایی فرصتی به موقع برای شماست که مسیر آینده تکواندو جهان را ترسیم کنید.

تعیین میزبان مسابقات دو سال آینده

در ادامه این جلسه میزبان برخی رویدادهای دو سال آینده تعیین شد. بر همین اساس بلغارستان در شهر صوفیه سال ۲۰۲۱ میزبان مسابقات جهانی نونهالان، سنگال در شهر داکار میزبان رقابتهای جهانی جوانان در سال ۲۰۲۲ و انتخابی المپیک جوانان، کره جنوبی در شهر «گویانگ» میزبان مسابقات جهانی پومسه در سال ۲۰۲۲ و منچستر به همراه سنگاپور میزبان رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۲۲ خواهند بودو

در این جلسه همچنین گزارشی از کمیته تأسیس تالار مشاهیر WT در خصوص انتخاب اولین نفرات داوطلب از مقامات و ورزشکاران برای حضور در این تالار قرائت شد. پس از تأیید پذیرش، تصمیم نهایی با رأی گیری الکترونیکی توسط شورای اجرایی پیش از مجمع عمومی در مهرماه و همزمان با مسابقات جهانی جوانان در صوفیه انجام می‌شود.

این شورا همچنین عضویت فدراسیون تکواندو هند را در پی پیشرفت چشمگیر در این رشته تائید کرد.

ارتقا سطح مسابقات مهم

تصویب آئین نامه رتبه بندی WT از دیگر برنامه‌های این شورا بود. طبق اصلاحات مصوب ، هر مقطع مسابقات قهرمانی تکواندو جهانی وگرندپری دو پله ارتقا یافت. طبق این آئین نامه گرید مسابقات جهانی تکواندو از ۱۲ به ۱۴، فینال گرند پری از ۸ به ۱۰ و رقابتهای گرندپری از ۴ به ۶ تغییر می‌کند.

نشست بعدی شورای اجرای WT در جریان مسابقات جوانان جهان و در تاریخ ۲۱ مهرماه برگزار به میزبانی صوفیه در بلغارستان برگزار می‌شود.

کد خبر 4924207

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو فدراسیون جهانی تکواندو مسابقات تکواندو تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی فدراسیون والیبال والیبال فوتسال فدراسیون فوتبال کشتی آزاد جام جهانی فوتسال فیفا مسابقات جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب محمدی در جلسه کمیسیون دانشجویی دانشگاه‌های استان افزود: انجام برنامه‌های فرهنگی توسط دانشگاه‌ها با جدیت دنبال و تجربیات و نتایج آن با سایر دانشگاه‌های استان به اشتراک گذاشته شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: یکی از حلقه‌های مفقوده مدیران، عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات اتخاذ شده است که ضروری است برای رسیدن به نتایج مطلوب باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

محمدی در پایان تاکید کرد: نظام مسائل مشترک دانشگاه‌های استان احصا و در کمیسیون دانشجویی مورد بحث و بررسی گیرد.

در این جلسه مدیران دانشگاه‌های استان نکته نظرات و مطالب خود را بیان کردند.

کد خبر 6086566

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • اخذ تصمیمات مهم برای تسریع در اجرایی پروژه فیبر نوری استان بوشهر
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • هنوز مشخص نیست سهمیه المپیک گرفتم/ حرکت جدیدی در قطر ثبت نکردم