Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:15:32 GMT

شهرک صنعتی فرآوری بادام در چهارمحال و بختیاری احداث می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۱۷۰۹

شهرک صنعتی فرآوری بادام در چهارمحال و بختیاری احداث می شود

به گزارش خبرنگار مهر، ذبیح الله غریب بعد از ظهر سه شنبه در جلسه انعقاد تفاهم نامه احداث نخستین شهرک تخصصی بادام ایران در استان، اظهار داشت: همواره در جلسات اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیل و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی پرداختن به صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی به ویژه برای محصولات صادراتی مانند بادام و باغی از اولویت‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر این اساس تصمیمات بر این شد در شهرستان‌هایی که دارای قابلیت شهرک‌های تخصصی احداث شود که فرمانداری سامان از این مهم استقبال کرد تا محصول بادام به خوبی به دنیا شناسانده شود.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: شهرستان سامان پتانسیل لازم برای احداث شهرک تخصصی بادام ایران را دارد که در این راستا شناسایی اراضی و استعلامات زمین بر عهده جهاد کشاورزی است.

وی ادامه داد: امید است مراحل کمیسیون‌های واگذاری مانند کمیسیون طرح‌های کشاورزی صورت گیرد تا شاهد پایه گذاری یک اقدام مثبت در استان باشیم.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سه دستگاه اصلی از جمله شرکت شهرک‌های صنعتی، فرمانداری سامان و جهاد کشاورزی در این مهم هر کدام تعهداتی را پذیرفتند.

وی گفت: دراین شهرک علاوه بر بادام، محصولات باغی نیز فرآوری خواهد شد.

کد خبر 4924241

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرک صنعتی بادام جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد ایلام گرگان ماه مبارك رمضان زلزله کمک به نیازمندان مواسات بیرجند ستاد مقابله با کرونا جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری

مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان برای تأمین برق شهرک صنعتی کاج، فیدر‌های جدید برق رسانی در دشتک و بهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی از جمله این طرح‌ها می‌باشد.

بیشتر بخوانید

اجرای ۲۵ طرح برق رسانی در شهرستان فرخشهر

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.

فرهزاد، هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیرساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ‌های آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری و اشتغال زایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری