Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل سازمان تبلیغات لرستان گفت: با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا در استان برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در خرم‌آباد مصلی و پادگان امام حسین (ع) جهت برگزاری مراسم این شب‌ها در نظر گرفته شده است. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

حجت الاسلام سعید مهدوی امین در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد در رابطه با به برگزاری مراسم شب‌های قدر در استان اظهار داشت: با توجه به اهمیت حفظ سلامتی مردم،‌ مراسم شب‌های قدر  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت مقابله با کرونا در استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا در استان برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در خرم‌آباد مصلی و پادگان امام حسین (ع) جهت برگزاری مراسم این شب‌ها در نظر گرفته شده است. 

اعمال شب نوزدهم ماه مبارک رمضان/ثواب زیارت امام حسین(ع) در شب قدرشب قدرِ تلویزیون| شب‌های احیاء از حرم امام رضا(ع) تا کربلای معلیاخبار تلویزیون| از سریال‌ شب قدری آی‌فیلم تا تا مداحی مهدی رسولی در شبکه یک

مدیرکل سازمان تبلیغات لرستان عنوان کرد: مراسم شب‌های قدر از طریق تلویزیون به صورت زنده پخش خواهد شد و مردم می‌توانند در منزل شب زنده‌داری کنند. 

وی بیان کرد: در شهرستان‌های استان جهت برگزاری مراسم شب‌های قدر  به شهرستان‌ها سپرده‌ایم که نقاط مشخصی برای برگزاری مراسم در نظر بگیرند و از کلیه مردم درخواست داریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم این شب‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/645/ ز

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگزاری مراسم شب های قدر خرم آباد امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۱۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها

 

 در سطح کشور مسابقات زیادی برای کسانی که همنشین و مانوس با قرآن هستند، برگزار می‌شود. در تلویزیون مسابقه قرآنی که فضای جذابی داشته باشد و اختصاص به حافظان قرآن داشته باشد، نداریم. برنامه مسابقه قرآنی‌ها کاری از شبکه قرآن و معارف و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در ۲۵ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تولید شد. از ویژگی‌های مهم برنامه می‌توان به مجری و تیم سردبیری اشاره کرد. اتاق فکر از نویسنده تا تیم سردبیری از حافظان قرآن کریم بودند. در واقع حافظان قرآن در تمام ارکان تولید «مسابقه قرآنی‌ها» نقش داشتند.

 طبیعتا ماجرای «محفل» با «مسابقه قرآنی‌ها» متفاوت است. «محفل» روایت فعالین و قاریان قرآنی است، اما در «مسابقه قرآنی‌ها» دو گروه چهار نفره مقابل هم قرار می‌گیرند، که قدرت حافظه و میزان حفظ قرآن را با سوالات طراحی شده به چالش می‌کشند. در نهایت یک گروه برنده می‌شود و کمک هزینه مشهد به گروه برگزیده اهدا می‌شود.

در ادامه قاری بین المللی، حسنین الحلو، میزبان برنامه قرآنی محفل در یک ویدیویی همراه با مجری توانمند برنامه از مردم و مخاطبان تلویزیون دعوت کرد تا این برنامه مسابقه قرآنی را تماشا کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علاقه‌مندان می‌توانند برنامه مسابقه قرآنی‌ها را روز‌های فرد ساعت ۲۲:۱۵ از قاب شبکه قرآن و معارف اسلامی به تماشا بنشینند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • از فرونشست زیرگذر امام حسین و انسداد راه ها تا آبگرفتگی منازل
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • بهره فرهنگی اجلاس پیرغلامان باید در استان کرمان ماندگار شود
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست