Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از تأیید طرح جامع پارک فرامنطقه‌ای، طرح ساماندهی مجتمع تفریحی گردشگری عباس آباد شهر همدان و موافقت با احداث دامداری در منطقه قهاوند خبر داد .

به گزارش خبرنگار برنا از همدان داریوش حسینی عصر سه شنبه با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه امورزیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان همدان، اظهار کرد: با عنایت به سال جهش تولید ، حمایت از سرمایه‌گذاری‌های مولد و سیاست های کلان طرح‌های بالادستی و همچنین استفاده از ظرفیت های کشاورزی و توریستی، تفریحی استان در راستای توسعه بلندمدت و پایدار سه طرح دارای اولویت در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از جمله پروژه های مورد بررسی در این جلسه، احداث دامداری در زمینی به مساحت ۸۰ هکتار و با ظرفیت ۸۰۰۰ راس گاو شیری در منطقه قهاوند بود که با عنایت به اهمیت تولید و کسب و کارهای کشاورزی و با توجه به  اشتغالزایی مستقیم بیش از ۳۰۰ نفر در این پروژه با رعایت تمامی جوانب فنی و  کارشناسی با طرح مذکور موافقت شد .

مدیر کل راه و شهرسازی استان در ادامه یادآور شد: با توجه به نقش توریستی و تفریحی همدان ، همچنین ضرورت تقویت واستفاده از پتانسیل های گردشگری این شهر و منطقه پیرامونی آن و در جهت سیاست ها و راهبردهای طرح های بالادست طرح جامع پارک فرا منطقه ای در پیرامون سد اکباتان و در فضایی بالغ بر ۲۴۰ هکتار با کاربری گردشگری، تفریحی با در نظر گرفتن مسائل زیست محیطی مورد بررسی و تایید قرار گرفت .

وی در پایان خاطرنشان ساخت: طرح ساماندهی مجتمع تفریحی گردشگری عباس آباد شهر همدان نیز از جمله طرح های گردشگری بود که در جهت سیاست های کلان استان و تقویت نقش گردشگری شهر مورد بررسی و تایید اعضاء قرار گرفت .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان مورد بررسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۱۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جامع گردشگری سردابه تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سید محمد اعتماد اعجازی،در جلسه بررسی مشکلات منطقه سردابه اظهار کرد: طرح گردشگری سردابه تدوین واجرایی می‌شود تا توسعه وپیشرفت منطقه بر اساس این طرح صورت گیرد.
وی افزود: در این طرح ساماندهی رودخانه و چشمه‌ها و غار هم در منطقه پیش بینی می‌شود تا شاهد رونق توسعه و گردشگری منطقه باشیم.
فرماندار اردبیل بهمچنین از حل مشکلات آب شرب منطقه و نحوه تامین آب شرب سالم از منابع مختلف خبرداد و عنوان کرد: در این زمینه علاوه بر جمعیت منطقه باید جمعیت شناور وگردشگران هم مبنای کار قرار گیرد.
اعتماد اعجازی گفت: ۵ کیلومتر از جاده مسیر سردابه زیرسازی شده است و قراراست تا پایان اردیبهشت ماه ۹۰۰۰ متر مربع از طرح هادی هم آسفالت شود و بقیه مسیر هم طبق زمان‌بندی مشخص ساماندهی شود.
وی گفت: قرار شد تا تیر ماه روشنایی مسیر و ورودی به سردابه به طور کامل انجام شود و تیر برق‌های جدید براساس طرح هادی نصب شود و برخی تیر برق‌ها هم جابه‌جا شود.
فرماندار اردبیل بیان کرد: مانور و پویش بهداشتی هم در سردابه با محوریت جمع‌آوری فضولات حیوانی و زیباسازی فضای منطقه و جلوگیری از کشتار غیرمجاز و آگاه‌سازی و آموزش مردم هم با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی مربوطه برگزار شود.

دیگر خبرها

  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه : مسجد را در تقابل با نهادهای دیگر قرار دادن، اعتبار نهاد دین را افزایش نمی‌دهد
  • طرح جامع گردشگری سردابه تدوین می‌شود
  • راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد
  • راه‌دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • توسعه گردشگری اراضی عباس آباد نیازمند حمایت شورا و شهرداری تهران است