Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی قم‌گفت: استفاده از ماسک در تاکسی و اتوبوس‌ها مورد تاکید است و در این زمینه به برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم نیاز داریم. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، عبدالله‌ جلالی امروز در جلسه ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: استفاده از ماسک در تاکسی و اتوبوس ها مورد تاکید است و در این زمینه به برنامه ریزی و تمهیدات لازم نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: در زمینه خطوط اتوبوس رانی پردیسان به داخل شهر باید تصمیم‌گیری شود تا خطوط راه‌اندازی شود چون مورد مطالبه مردم است.

وی بیان کرد: بیمه بیکاری رویه مستمری در تامین اجتماعی است و افرادی که در زمینه کار با مشکل روبرو می‌شوند و نیرویی تعدیل می‌شود وظیفه ذاتی تامین اجتماعی است که این موضوع را حل و فصل کند.

تولید روزانه 1000 مترمربع "نانو الیاف" برای تولید 24 هزار ماسک N95 در هفتهاز گوشه و کنار آذربایجان‌غربی| نقده قطب تولید پسته می‌شود؛ تولید روزانه 10 هزار ماسک توسط هنرمندانکمک 800 میلیاردی خیران به هلال احمر برای مقابله با کرونا/ برپایی 884 کارگاه تولید ماسک و گان توسط داوطلبانبختیاری خبر داد: تهیه و توزیع بیش از 30 میلیون ماسک توسط کمیته امداد/ کمک بیش از 200 میلیاردی بنیاد مستضعفین به آسیب‌دیدگان کرونایی+ فیلم

جلالی با اشاره به لزوم توجه به مشکل بیمه بیکاران تامین‌اجتماعی ادامه داد: موضوع رفع مشکل بیکاران فراتر از وظیفه تامین‌اجتماعی است و نباید هیچ گونه معطلی در این زمینه داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: کارگر ساده و راننده تاکسی بیمه هستند و با توجه به برخی شرایط بیکار می شوند و باید به مشکل آنها رسیدگی شود، اداره کل تامین‌اجتماعی نسبت به رفع مشکل آنها توجه ویژه ای داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: نگران این موضوع هستیم که در این شرایط افراد بیکار که دارای حق در تامین اجتماعی هستند به حق خود نرسند و تامین اجتماعی از این ظرفیت برای افراد غیر از مشمولین خودش بهره برداری کند.

انتهای پیام/452/ ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ عبدالرسول پورعباس درباره برگزاری آزمون سراسری در برخی نقاط کشور که دچار حادثه سیل شده اند، افزود: هماهنگی‌های لازم با وزارت کشور و استانداران و بویژه استانداری سیستان و بلوچستان برای برگزاری آزمون انجام شده است و از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری آزمون سراسری استفاده خواهد شد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند که جای تقدیر و تشکر دارد و با همکاری پلیس فتا شبکه‌های کلاهبرداری در فضای مجازی شناسایی شده و برخورد لازم با آن‌ها انجام می‌شود لذا بار دیگر از داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها درخواست می‌شود فریب این شبکه‌های اجتماعی کلاهبرداری مدعی تقلب کنکور را نخورند که خسارات وارده و محرومیت‌ها به هیچ عنوان قابل گذشت و جبران نیست.

وی در مورد زمان برگزاری آزمون سراسری، گفت: در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند و آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان به این عزیزان توصیه کرد ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه‌های صادر شده، با توجه به وضعیت هوای کشور پیش‌بینی‌های لازم را به منظور حضور به موقع در جلسه آزمون به عمل آورند.

دیگر خبرها

  • از همه منابع برای تامین آب پایدار در روستاها استفاده شود
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • تاکید کریمی‌قدوسی بر ادعایش: برای سوخت کلاهک هسته‌ای، جمهوری اسلامی «نصف روز» زمان لازم دارد!
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی
  • ایجاد هنرستان در همسایگی صنایع آذربایجان غربی
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند