Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ، سرمست،استاندار قم روز سه شنبه  در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در استانداری قم برگزار شد، با اشاره به تصمیمات استان درخصوص برگزاری مراسم شب احیا در حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: این تصمیم منوط به نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا است و تاکنون موافقتی در این زمینه صورت نگرفته است و استان کما فی السابق با مصوبات قبلی عمل خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در صورت تغییر تصمیمات در این زمینه به سرعت مردم در جریان قرار خواهند گرفت، افزود: بقاع متبرکه و امامزادگانی که دارای فضای باز هستند می‌توانند با حفظ فاصله اجتماعی برنامه شب احیاء داشته باشند.

استاندار قم با بیان اینکه در مساجدی که دارای فضای باز هستند مراسم شب‌های احیا برگزار خواهد شد، تصریح کرد: صدا و سیما نیز باید نمایش این حضور شکوهمندانه ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار دهد.

سرمست با تأکید بر اینکه در حاضر عمده نگرانی بازگشت استان به روز‌های تشدید بیماری است، تصریح کرد: با همه تلاش‌های صورت گرفته استان اکنون در وضعیت منطقه زرد قرار گرفته، اما متخصصان معتقدند به دلیل رفتار ناشناخته این ویروس در صورت رعایت نکردن ممکن است منجر به شیوع مجدد بیماری شود.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار قم ویروس کرونا آستان مقدس حضرت معصومه مسجد مقدس جمکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس

مراسم گرامیداشت سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی؛ چهل‌وچهارمین سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت، با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، معاون سیاسی استاندار خراسان‌جنوبی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، امام جمعه طبس، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان استانی و قشرهای مختلف مردم در محل وقوع این واقعه (مسجد شکر طبس) برگزار شد.

افتتاح سایت اینترنت همراه در محوطه مسجد شکر، اجرای سرود، خاطره گویی و روایتگری شاهدان عینی واقعه صحرای طبس، سخنرانی همسر شهید محمد منتظر قائم و رونمایی از ۵۰ پوستر طراحی شده در رویداد ملی «افول ابرهه» از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این مراسم است.

به گزارش ایمنا، چند فروند هواپیما و بالگرد نظامی آمریکا که به جهت انجام عملیات خرابکارانه و آزادی گروگان‌های آمریکایی وارد ایران شده بودند، پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ بر اثر طوفان شن در صحرای طبس از بین رفتند و عملیات آمریکایی‌ها با عنوان «پنجه عقاب» با شکست مواجه شد.

صحرای طبس در فاصله ۱۳۰ کیلومتری محور طبس - یزد قرار دارد و پنجم اردیبهشت هر سال به همین مناسبت مراسمی با حضور مردم و مسئولان در محل مسجد شکر طبس (محل وقوع واقعه) برگزار می‌شود.

کد خبر 747500

دیگر خبرها

  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مسجد و مدرسه از برجسته‌ترین محیط‌های تبیین اندیشه و گفتمان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود